2017-ben rekorderedménnyel zárt a TimoCom

Európa legnagyobb fuvarozói platformja továbbra is növekedési pályán

Megosztás itt:
13.03.2018

A TimoCom fuvarozói platform a 2017-es üzleti évben is növekedési pályán volt. Az erkrathi IT-vállalkozás az elmúlt évben 90,7 millió fuvar- és raktérajánlattal (2016: 68,3 millió) új rekordot állított fel az online ajánlatok terén. 2017-ben mintegy 1,4 milliárd tonna fuvarra tettek ajánlatot a platformon Európában.

A TimoCom fuvarozói platform a 2017-es üzleti évben is növekedési pályán volt.
Megosztás itt:

A fuvarjaikat az IT-platformon digitálisan lebonyolító felhasználók száma meghaladta a 127.000-t, ami további növekedést jelent az előző évhez képest (2016: 110.000). 2017-ben az árbevétel 5,7 millió euróval 67,9 millió euróra növekedett. Az 1997-ben alapított vállalat ezzel fennállása alatt eddigi legnagyobb árbevételét érte el. Az informatikai szolgáltatónak jelenleg több mint 40.000 ügyfele van (2016: 36.000).

A TimoCom szóvivője, Gunnar Gburek szerint a fejlődés motorja a tartósan jó gazdasági helyzet és a fuvarozási és logisztikai üzlet egyre nagyobb mértékű digitalizációja Németországban és Európában. „A szállítmányozók, az ipari és a kereskedelmi vállalatok mindössze néhány kattintással megtalálják nálunk a hozzájuk illő fuvarozó partnert – és fordítva. Egyre több ügyfél használja platformunk informatikai megoldásait, hogy rugalmasan tudjon reagálni a legkülönfélébb fuvarozási követelményekre, és hogy hatékonyabban tudja irányítani az üzletét”, mondja Gburek.

A TimoCom 2017-ben így bővítette fuvarozói platformját a „TC Transport Order®“ alkalmazással. A vállalatok ezzel egyszerre több fuvarozó szolgáltatónak is elküldhetik digitálisan megkereséseiket, árajánlatot kérhetnek és – más médiára való váltás nélkül – kiadhatják megrendeléseiket. A 2017. júliusi piaci bevezetés óta már 12.900 fuvarmegbízást adtak így ki. A megbízás lebonyolításában történő „digitális kézfogással” számos sikeres fuvarügylet jött létre.

A TimoCom fuvarozói platformhoz csatlakozó és azon elérhető telematikai rendszerek száma 2017-ben 30 szolgáltatóval több mint 230-ra emelkedett. Az ügyfelek ezen kívül egy interfész segítségével saját fuvarkezelő rendszerükbe átvehetik és ott feldolgozhatják rövid távra kiválasztott fuvarozó partnerük pozíció-adatait, így növelhetik a fuvarmegbízások teljesítésekor a szolgáltatás minőségét és ügyfeleik elégedettségét. „Ma már minden olyan funkció megtalálható a kínálatunkban, amelyekre a fuvar lebonyolításában szükség van ahhoz, hogy fokozni lehessen a láthatóságot az ellátási láncban”, kommentálja Gburek a fuvarozói platform folyamatos bővítését.

A TimoCom idén nyáron költözik kibővített erkrathi székházába, hogy helyet biztosítson a növekedésnek. A központban és további három telephelyen (Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon) így már 34 nemzet képviseletében több mint 460 munkatárs (2016: 400) dolgozik majd Európa legnagyobb fuvarozó platformjának továbbfejlesztésén.

 

További információk a TimoComról: www.timocom.hu.

Fel

Hozzájárulok, hogy az oldal elemzésekhez, személyre szabott tartalmakhoz és hirdetésekhez sütiket használjon. Tudjon meg többet