A TimoCom integrálta a 200. Telematikai szolgáltatót

A fuvarozási platform Tracking-megoldása folyamatos fejlesztés alatt

Megosztás itt:
12.09.2016

Három évvel az útvonaltervező és az útdíjkalkuláló funkció bevezetése után 200.-ként került be a Webbase a TimoCom Tracking alkalmazásába. Az IT-szolgáltató ismét nagy lépést tett affelé, hogy minden Európában jelen levő ügyfél számára olyan lehetőséget biztosítson, amivel járművének helyzetét a fuvarozási platformon belül közzé teheti és megosztott információit gyorsan és egyszerűen juttathatja el a megbízóhoz.

Megosztás itt:

Állandó bővítés alatt a Tracking-funkció

A TimoCom ügyfelek jelentős része már használja a Tracking-et, hogy megbízója számára átlátható legyen járműveinek tartózkodási helye és a szállítandó áru fel- és lerakója. Ennek az opciónak köszönhetően a jármű aktuális pozíciójának telefonos egyeztetése szükségtelenné vált.

Ahogy a TimoCom Tracking funkciója bővül, a következő években Európa legnagyobb fuvarplatformján a megjelenő ajánlatok száma is folyamatosan nőni fog.

„A Tracking a cégjegyzékünk és a Messenger mellett egy olyan lehetőség a fuvarozói platformon belül, mellyel tovább bővíthetjük hálózatunkat és átláthatóbbá tehetjük logisztikai láncunkat“, nyilatkozta a TimoCom szóvivője, Marcel Frings. „Az Industrie 4.0 idejében a legnagyobb kérdés, ami foglalkoztat minket, a digitalizáció elősegítése és az, hogy ügyfeleinket a jövő felé vezető útra  tereljük. Érdekes megközelítés például, hogy ügyfeleink számára az általuk preferált alkalmazást különböző telematikai rendszerekből tudjuk rendelkezésre bocsátani.“

Ennek alapját az IT-szolgáltató létrehozta az alkalmazások széleskörű választékával és emiatt az integrált telematikai szolgáltatók száma folyamatosan növekszik.

Fel

Hozzájárulok, hogy az oldal elemzésekhez, személyre szabott tartalmakhoz és hirdetésekhez sütiket használjon. Tudjon meg többet