TIMOCOM Logo

A JavaScript nincs aktiválva a böngészőjében.

A weboldal funkciói így korlátozottan láthatók és használhatók. A felhasználó élmény javítása érdekében kérjük, hogy aktiválja a JavaScript-et a böngésző beállításainál!

A TimoCom mindenkit meglepett az igazán eredeti új reklámkampányával

Egész Európára kiterjedő reklámkampány a fuvarbörzéhez

TIMOCOM Sajtóközlemények – Legyen mindig naprakész

Making Of

„Ha mindjárt elájulnék, ne is foglalkozzatok vele, ok? Sokszor lámpalázas vagyok." Egy szokásos, szürke hétfő reggel egy düsseldorfi fotóstúdióban. A TimoComnál éppen egy nagyszabású reklámkampány felvételei zajlanak. A kamera végén Nadine Dilly áll, aki a mindennapi munkája mellett modellként, színésznőként és profi fotósként is helyt áll. „Tök jó, hogy pár nappal ezelőtt volt egy találkozóm Kaya Yanar-al (humorista). Kaptam ott tőle pár tippet, hogyan lehet igazi grimaszokat vágni." Az, hogy megérte-e a humoristával gyakorolnia, azt mindenki döntse el maga. Június közepétől láthatóak már az első eredményei a fotózásnak online- és nyomtatott formában is.

Reklám, ami nem reklámként csapódik le


Az, hogy a reklámnak a logisztika világában nem mindig unalmasnak és előre láthatónak kell lennie, ezt mutatja meg most a TimoCom az új kampányával. "Mi azokra az emberekre fókuszálunk, akik a termékeinkkel dolgoznak. Nem csak az a feladatunk, hogy száraz termékinformációkkal szolgáljunk, hanem az is, hogy egy kicsit szórakoztassunk is", teszi hozzá Christof Thesinga, marketing igazgató. Ezért egy teljesen új koncepciót állítottunk fel profi színészekkel, helyszínekkel és berendezéssel. Hogy mitől sajátságos? A TimoCom nem kért fel semmilyen külső céget, hanem teljes mértékben a marketing osztály ötleteire hagyatkoztak. Az 50 főből álló csapat mindent egyedül csinált: terveket, szervezést és megvalósítást - beleértve a 24 nyelven való fordítást is.

Nyomtatott sajtó, flyerek, microsite, video, social Media


Kezdésként 4 hirdetés jelenik meg, amelyek a szállítmányozói piac mindennapjairól szólnak. A nézők szórakozva ismerhetik meg a fuvarszervező Lizát  és Martint valamint a logisztikai vezető  Kristófot, akik mind egy-egy ügyfélkört reprezentálnak a szállítmányozási szakmából. "Persze, hogy egy kicsit meg akarjuk zavarni az olvasókat. Lehetséges, hogy sarkítunk is egy kicsit. De ez még mindig jobb a cukiság faktornál", meséli Thesinga. A nyomtatott médiumokban való megjelenés csak egy része a kampánynak. "Sokan még a reklám szó hallatán először a hirdetésekre és az óriásplakátokra gondolnak. Egyértelmű, hogy az online jelenlétünk microsite-ok, bannerek és social media bejegyzések formájában is képviseli magát", teszi hozzá a marketing igazgató. Így Liza,  Martin és Kristóf már látható a cég hivatalos honlapján. Mozgóképek formájában is.

További információkat a TimoCom-ról a www.timocom.hu oldalon talál. 

Sajtókapcsolat

Communications

TIMOCOM GmbH

Timocom Platz 1

DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 59 24

Transzportlexikon – Fuvarozással kapcsolatos fogalmak, kifejezések

Elfogadom, hogy ez az oldal használja a sütiket (Cookies) elemzés, személyes tartalom és reklámok céljából.