TimoCom Logo

A JavaScript nincs aktiválva a böngészőjében.

A weboldal funkciói így korlátozottan láthatók és használhatók. A felhasználó élmény javítása érdekében kérjük, hogy aktiválja a JavaScript-et a böngésző beállításainál!

Adj egy ötöst: az olvasók a TimoCom-ot választották ismét a legjobb márkának

A kitüntetés növeli a cég értékét és felhasználói előnyöket hoz

TimoCom Sajtóközlemények - Legyen mindig naprakész

Düsseldorf, 2013. 06. 20. Az igazi márkákat a felhasználói teszik ismertté. Ez persze a "legjobb márkákra" is igaz a fuvarozási szakmában, amelyeket a "lastauto omnibus", a "trans aktuell" és a "FERNFAHRER" magazinok olvasói szavaztak meg. Az utóbbi években a TimoCom olyan nagy neveket utasított maga mögé, mint a Michelin, Mercedes vagy a Schmitz Cargobull. Idén, az ötödik alkalommal is, megítélték a "legjobb márkának" járó elismerést - a "fuvarbörzék" kategóriában - a düsseldorfiaknak.

Ha a márka valamennyi részben is hozzájárul a cég hozzáadott értékéhez, akkor biztosan növekedett azon az estén a TC Truck&Cargo®, a piacvezető európai fuvarbörzéjének üzemeltetői számára. Ugyanis június 18-a estéjén Christof Thesinga, a TimoCom marketing igazgatója vette át a 2013 legjobb fuvarbörzéjének járó díjat. "Ez a kitüntetés az ügyfeleink hűségét hivatott szimbolizálni. Ez nem csak az imidzsünknek tesz jót, hanem minden felhasználónk imidzsének, akik a felhasználói felületeinknek bonyolítják le mindennapi üzletiket", teszi hozzá Thesinga.

 

A legjobb márkának járó díj nem babérkoszorú, hanem motivációs eszköz


A díj elsősorban innovatív termékeknek, szolgáltatásoknak szól, illetve az ezek fejlesztésén naponta dolgozókat illeti, valamint a szállítmányozásban-fuvarozásban résztvevő cégeket. Június elején jelentkezett a TimoCom az új integrált Tracking megoldással, a TC eMap® -al.

"A legnagyszerűbb az, hogy a "legjobb márka" elismerés direkt az olvasóktól kerül szavazásra, akik a saját fuvar- és raktérkeresési tapasztalataikból merítkeznek. Ennél jobb visszaigazolás a minőségi munkáról nem létezik. Egyszóval: a legjobb reklám", hangsúlyozza a marketing osztály vezetője. A középvállalkozás a trófeát nem babérkoszorúként látja, hanem egy motivációs eszközként, amely a kiváló teljesítmény megtartásra és a rendszerfolyamatok javítására ösztökél.

További információt a TimoCom-ról a www.timocom.huoldalon talál.

Sajtókapcsolat

Communications

TimoCom Soft- und Hardware GmbH

Bessemerstr. 2-4

DE-40699 Erkrath

+36 22 51 59 50
+49 211 88 26 59 24

Transzportlexikon – Fuvarozással kapcsolatos fogalmak, kifejezések

Elfogadom, hogy ez az oldal használja a sütiket (Cookies) elemzés, személyes tartalom és reklámok céljából.