TIMOCOM Logo

A JavaScript nincs aktiválva a böngészőjében.

A weboldal funkciói így korlátozottan láthatók és használhatók. A felhasználó élmény javítása érdekében kérjük, hogy aktiválja a JavaScript-et a böngésző beállításainál!

TimoCom CashCare: az ügyfelek jó kezekben vannak

A MEM BAU Srl. 2005-ben alakult családi vállalkozásként. A cég mára már a romániai piac egyik meghatározó szereplője. A nagy építőanyag gyártó cégek márkakereskedőjeként több mint 10.000 féle terméket forgalmaznak.

A cég 2013-ban létrehozott egy új részleget, a MEM BAU Expresst, amely egy dinamikusan fejlődő szállítmányozási vállalat, köszönhetően a kiváló szakmai csapatnak. Fő profilja a külföldi és belföldi szállítmányozás, melynek minőségét és magas fokú teljesítményét a folyamatosan bővülő saját flottával garantálják.

Hatvani Kittit, a cég logisztikai menedzserét kérdeztük Inkasszó szolgáltatásunkról.

TC: Mióta használja követeléskezelő szolgáltatásunkat?

HK: Az inkasszó szolgáltatásról már 2013-ban, a szerződésünk megkötésekor értesültünk. Fél év után kerestük fel a TimoCom Inkasszó Osztályát egy konkrét üggyel, aminek sikeres kintlévőség behajtás lett az eredménye. Több olyan cég is van akiktől csak így tudjuk behajtani a fuvardíjakat, ennek ellenére együtt dolgozunk velük, mert tudjuk, hogy minden esetben kifizetik a tartozást.

TC: Mesélne kimagasló sikerekről, esetleg van konkrét sikersztorija?

HK: Minden, a TC CashCare szolgáltatása segítségével behajtott tartozást, egy-egy  sikersztorinak könyvelünk el. Ezek közül szeretnék kiemelni egy esetet, melyet részleges sikersztorinak neveznék, mivel sajnos az adott partner szerződését még a teljes tartozás behajtása előtt felmondták, viszont így is 2 hónap leforgása alatt az Önök segítségével  sikeresen behajtottuk  a teljes összeg 65%-át, több mint 6000 €-t.

TC: Mikor gondolja úgy, hogy saját erején és kapacitásán felül át kell adni egy kérdéses ügyet a TimoCom CashCare részére, mi az a plusz, amelyben szolgáltatásunk egy hosszadalmas jogi tárgyalássorozat előtt megoldást nyújthat?

HK: Amikor egy számla fizetési határideje 40-50 nappal lejárt,  és az átutalás helyett csak ígérgetéseket kapunk, akkor adjuk át az ügyet a TimoCom CashCare Osztályának. Ez a szolgáltatás sokkal gyorsabb, mint egy jogi procedúra, és kevésbé költséges is. Az esetek 90 %-ban sikeres a behajtás, részben a gyors reakcióknak köszönhetően.

TC: Mi a tapasztalata szolgáltatásunkról?

HK: Értéktelen az a fuvarmegbizás amelynek a számláját utólag nem fizetik ki. Ezért fontos az, hogy a platform amit használunk rendlkezzen olyan részleggel, amely megkönnyíti a kifizetetlen összegek behajtását. Cégünk teljes mértékben elégedett  a TC CashCare szolgáltatásával, csak ajánlani tudom – hogy használják a TC Ügyfelek! Ez egyfajta biztonságérzetet ad a vállalkozóknak, tudják, hogy jó kezekben vannak.

Az inkasszó szolgáltatásunk megéri a pénzét!

A rosszul fizető ügyfelek minden cég számára veszélyforrást jelentenek. A késedelmesen fizetők okozta esetleges problémák esetén akcióba lép a TimoCom ügyvédje, Alexander Oebel és csapata. Valamennyi TimoCom-ügyfél rendelkezésére állnak a nyitott követelések bíróságon kívüli behajtásában, az elmúlt évben 89 %-os hatékonysággal tudták behajtani a kintlévőségeket.

Követelésbehajtó osztályunknak ezen kívül van még egy különleges hatása: megpróbáljuk elriasztani a problémás cégeket szoftverünk használatától, így némely fekete bárány meg sem próbál jelentkezni hozzánk.

Használja Ön is inkasszó-szolgáltatásunkat! A 15,00 € feldolgozási költség mellé, kizárólag sikeres behajtás esetén számítunk fel sikerdíjat, azt is a hatályban lévő német törvények szerint.

 

Sajtókapcsolat

Communications

TIMOCOM GmbH

Timocom Platz 1

DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 59 24
Elfogadom, hogy ez az oldal használja a sütiket (Cookies) elemzés, személyes tartalom és reklámok céljából.