skip navigation

Nagyobb tempó a digitális megbízás-lebonyolításban

Hogyan profitál a Dittrich Eiltransporte a TIMOCOM rendszerből

Success Story Dittrich Eiltransporte & TIMOCOM

Erkrath / Obermichelbach, 2019.04.18. – A cégnév kötelez. Világossá teszi: Itt egy olyan csapat dolgozik, amely villámgyorsan, rugalmasan és személyre szabottan jár el. „A Dittrich Eiltransporte nem a legnagyobb ilyen típusú cég – de biztosan a legszemélyesebbek egyike”, mondják magukról az obermichelsbachiak. És: Ahol a tempó, a szolgáltatás és az ügyfél számára pragmatikus megoldások találkoznak, ott a TIMOCOM Smart Logistics Systeme is a közelben van.

„Az idő 60-70 százalékát megtakarítjuk a megbízások kiadása során”

A Dittrich az elmúlt 10 évben, amióta a cég a TIMOCOM ügyfele, több, mint 1.000 szállítási megbízást irányított digitálisan a rendszeren keresztül – fax, telefon nélkül, teljesen papírmentesen. A mindennapokban a Dittrich a TIMOCOM rendszert használja a fuvarok alvállalkozók részére történő kiosztásához. Ezen felül a cég a Lavid szoftvermegoldást használja. Ebben kerülnek rögzítésre a saját ügyfelek szállítási megbízásai, melyekhez a kiosztást követően már csak az fuvarozót kell bejegyezni.

A TIMOCOM digitális megbízás-lebonyolítását megelőzően a szállítási megbízást a Lavidon keresztül küldték el a külső fuvarozónak. A rendszerbe integrált fuvarbörze és a megbízás-lebonyolítás révén a szállítási megbízások elküldése azonban gyorsabb. „Az idő 60-70 százalékát megtakarítjuk a megbízások kiosztása során”, mondja a Dittrich diszponense és ügyvezetője, Oliver Stiller. „A szállítási megbízás lebonyolítása egyetlen űrlap kitöltésével történik. Mindent egyből online bonyolítunk le. Így újra van időnk, hogy egyedi megoldásokat találjunk az ügyfeleink számára”, számol be Stiller.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Thomas Dittrich 1994-ben négy járművel alapította meg a vállalatot. Ma nemzetközi ügyfélkörrel rendelkezik, a több mint 230 járművel és a világ részén partnerekkel rendelkező cégnek jól megy a sora. 25 fix alkalmazott és 65 alvállalkozó gondoskodik arról, hogy biztonságosan és a lehető leggyorsabban kézbesítsék az időérzékeny küldeményeket.

A TIMOCOM Challenge keretében a cég a legaktívabb ügyfelek között a második helyezést érte el, ezzel pedig kiérdemelt egy személyes coachingot Obermichelbachban. Ennek során többek között világossá vált, hogyan tudnak többen dolgozni egy szállítási megbízáson, illetve hogyan lehet a szállítási igényt használni az e-mail elosztási listák helyett. A Dittrichnél ugyan ismerték ezt a lehetőséget, viszont korábban soha nem használták azt. Mostantól néhány fuvarozóval tesztelni fogják azt, hogy megállapítsák annak gyakorlati hozzáadott értékét. Egy új kollégának, aki a jövőben a diszpó-csapatot fogja erősíteni, melegen ajánlották az Update Poolt. A többi diszponens is már használja önmaga továbbképzéséhez az oktatóanyagokat.

A diszponens-trió tartogatott még egy feladatot az erkrathi IT-szakértők számára: Azt szeretnék, hogy a TIMOCOM e-mailt küldjön a szállítási megbízás címzettjének. „Egyes alvállalkozók nem ismerik a TIMOCOM digitális megbízás-lebonyolítását, ezért nem tudják, pontosan hol található a szállítási megbízás”, így az egyik résztvevő. Az e-mail egy linket tartalmazna, amelyen keresztül a megbízott közvetlenül eljuthatna a TIMOCOM Smart Logistics Systemében a szállítási megbízáshoz. 

A cégtörténet: fenntarthatóan sikeres

Thomas Dittrich majdnem 25 éve alapította meg Fürthben a céget – négy járművel. Mára ügyfélköre nemzetközi, cége világszerte rendelkezik partnerekkel, és több, mint 230 járművével stabil lábakon áll. 25 alkalmazott és 65 alvállakozó gondoskodik arról, hogy a sürgős szállítmányok biztonságban és a lehető leggyorsabban célba érjenek: mindegy, hogy az áruknak testőrként On-Board-futárra van szükségük, vagy sürgős áruknak kell rövid utat megtenniük. 

További információk a Dittrichről: eiltransporte-dittrich.de.

Fel