Ne hagyja, hogy egy késedelmes fizetés jogi vitává fajuljon: TIMOCOM Inkasszó

A tisztességes bánásmód és a megértés biztosítja, hogy az üzleti kapcsolat továbbra is fennmaradhasson. Ebben támogatja a TIMOCOM Inkasszó: Üzleti partnerei fizetési késedelme esetén bízza magát hozzáértő és megbízható segítségre.

Gyors megbízáskezelés

Adja le követeléskezelési megbízását egyszerűen és kényelmesen online, azonnali feldolgozásra.

Hatékony támogatás

Megbízható követeléskezelés, hogy teljes mértékben a fő tevékenységére koncentrálhasson.

Magas sikerráta

Diplomatikus megoldásokkal: A nemzetközi követeléskezelési megbízások több mint 80%-a sikeresen lezárul.

Megbízható partner

Szakértő csapatunk gyorsan, költséghatékonyan és peren kívüli úton kezeli ügyeit.

Nemzetközi inkasszó

Kommunikáció 27 különböző nyelven, hogy európai szintű követelései optimálisan kezelhetők legyenek.

Több évnyi szakértelem

2003 óta hivatalos hatósági engedéllyel: Használja ki széles körű tapasztalatainkat!

Így megy ez: Feldolgozás a TIMOCOM inkasszómegbízással

Dokumentumok gyűjtése
Kérelem benyújtása
Kérelem ellenőrzése

Számolja ki költségeit a díjkalkulátorral

A megbízáskezelés díja 25,00 €. Sikeres behajtás esetén a TIMOCOM sikerdíjat számít fel a megbízónak, amely összeg már tartalmazza az inkasszó kezelési költségét. Ennek kiszámítása az RGV (ügyvédi díjakra vonatkozó törvény) jogszabályi előírásainak megfelelően történik. Számolja ki néhány lépésben a sikerdíj várható összegét! 

Ezt mondják ügyfeleink a TIMOCOM Inkasszóról

ha nagy összegről van szó és peren kívül rendezni lehet az ügyet, akkor megéri élni ezzel a lehetőséggel. […] Ha kicsi az összeg, akkor meg annál inkább az az érdekünk, hogy ne keletkezzen további költség.

Eliza Wyrwich, Mega Pol Trans 

timocom-success-story-mega-pol-trans-eliza-wyrwich

Nagyon jól tudunk vele együtt működni. 1–2 napon belül mindig kapunk választ a leveleinkre. Problémásabb inkasszó megbízásoknál javaslatokat is tesz számunkra, amivel segítségünkre van egy-egy eset mielőbbi lezárásában.

Zoltán Joós, Karzol Trans 

timocom-ZoltanJops-KarzolTrans

Cégünk teljes mértékben elégedett a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó szolgáltatásával, csak ajánlani tudom a TIMOCOM-ügyfeleknek! Ez egyfajta biztonságérzetet ad a vállalkozóknak, hogy tudják, jó kezekben vannak.

Hatvani Kitti, MEM BAU Srl. 

timocom-success-story-mem-bau-kitti-hatvani

Több sikersztoriról is beszélhetünk, pontosan 93,75 %-os az ügymenetek sikere. Sok olyan esetünk is volt, ahol az Önök segítségével behajtott összeg meghaladta a 10.000 eurót.

Török Csaba, Hermes Forwards Srl. 

timocom-success-story-hermes-forwards-csaba-toeroek

Soha nincs száz százalékos bizonyosság, azonban a TIMOCOM inkasszó irodájának köszönhetően a legtöbb üzletet végül sikeresen le tudjuk zárni. Csak ajánlani tudom a szolgáltatást.

Patrick Andres, Spedition Günther Andres e.K. 

timocom-success-story-spedition-guenther-andres-patrick-andres

Gyakori kérdések a TIMOCOM nemzetközi inkasszóval kapcsolatban

Igen, az inkasszó szolgáltatással csak a TIMOCOM meglévő ügyfelei élhetnek. Ha még nem kötött velünk szerződést, itt regisztrálhat.

Nem. Csapatunk szívesen segít olyan lejárt követelések esetén is, amelyek nem a TIMOCOM Road Freight Marketplace platformon keresztül keletkeztek. Nyújtsa be most itt az inkasszóesetét.

A sikerráta 80% felett van a sikeresen közvetített ügyeket tekintve.

A megbízáskezelés díja 25 €. Sikeres behajtás esetén a TIMOCOM sikerdíjat számít fel a megbízónak, amely összeg már tartalmazza az inkasszó kezelési költségét, mértéke a követelés összegétől függ. A sikerdíj a hatályban lévő német jogszabályokhoz igazodik, melynek összege szolgáltatásunk megrendelése előtt kiszámítható a díjkalkulátorunkban.

Alapvetően a 2011/7/EU irányelvnek megfelelő, késedelemből eredő károk jogi elvei vannak érvényben, melynek célja a nyitott követelések határidőre történő kifizetése. Az irányelv hatályba lépése óta az Európai Unió tagállamaiban új jogok és kötelezettségek vonatkoznak a fizetési késedelem esetére. Ez a következőket jelenti a hitelező és az adós szempontjából:

a vállalatoknak kiállított számlák az esedékességet követő 30 nappal automatikusan késedelmesnek minősülnek. 60 napnál hosszabb fizetési határidőkre csak kivételes esetekben van lehetőség. Ebben az esetben, a hitelező a követelés behajtására vonatkozó bizonyos költségeket kérheti az adóstól.

A behajtásra vonatkozó költségek között szerepelhetnek a fizetési késedelem miatt felmerülő figyelmeztetések miatti költségek, valamint az inkasszó, az ügyvédi költségek vagy a fizetési meghagyás költségei. Ez eljárásunkban a hitelezők szempontjából azt jelenti, hogy az adóstól kérhetik az inkasszó szolgáltatás költségeinek megfizetését, amennyiben az adós felelős a mulasztásért. Ezt az inkasszó megbízáson kérjük feltüntetni. A visszaigényelhető költségekhez sorolható a siker esetén fizetendő díj is. Ez azt jelenti, hogy a hitelező követelheti az adóstól, hogy az az összes inkasszóval kapcsolatos költséget, az alapdíjat és a sikerdíjat is megtérítse, ha a követelés késedelmes, és az adósnak tulajdonítható a késés.

Fontos, hogy ezek a szabályozások csak azokra a számlákra vonatkoznak,  

  • amelyek szerződéses teljesítésen alapulnak, tehát nem vonatkoznak például a károkra vagy a kettős kifizetésekre,
  • amelyek esetében egyértelműen bizonyítható a fizetési esedékesség lejárta és
  • amelyek esetében az adós cég az Európai Unió területén bejegyzett.

A fizetési felszólítás nem minden országban feltétele a sikerdíj térítésének, inkasszó eljárásunk megkezdéséhez azonban szükséges ennek megléte. 

Európa-szerte rendelkezünk Inkasszó Osztállyal, szolgáltatásunk a következő nyelveken érhető el:

Bolgár (BG)

Dán (DA)

Német (DE)

Angol (EN)

Finn (FI)

Francia (FR)

Görög (EL)

Olasz (IT)

Horvát (HR)

Lett (LV)

Litván (LT)

Macedón (MK)

Holland (NL)

Norvég (NO)

Lengyel (PL)

Portugál (PT)

Román (RO)

Orosz (RU)

Svéd (SV)

Szerb (SR)

Szlovák (SK)

Szlovén (SL)

Spanyol (ES)

Cseh (CS)

Török (TR)

Ukrán (UA)

Magyar (HU) 

Igen, a TIMOCOM Inkasszó nemzetközi porondon, elsősorban Európában dolgozik, az Ön anyanyelvén. Számunkra nem jelent gondot a külföldi inkasszóesetek kezelése.

Fizetésképtelenség esetén az adós vagyonát általában a fizetésképtelenségi eljárás keretében eljáró bíróság vagy egy külső vagyonkezelő kezeli. Ez a szerv kezeli a követeléseket és gondoskodik a fennmaradó vagyon elosztásáról. Így biztosítható, hogy ne csak az adóshoz közelebb álló hitelezők kerüljenek sorra, hanem lehetőleg az összes hitelezőt azonos módon kezeljék.

Minden országban külön eljárás szabályozza, hogy hogyan jelentheti be a hitelező a követelését. Javasoljuk, hogy azonnal jelentse be a követelést a fizetésképtelenségi eljárást lebonyolító szervnél, hogy Ön hitelezőként bekerüljön az eljárásba, és a fennmaradó összeget ne terheljék még képviselettel kapcsolatos költségek is.

Az a célunk, hogy segítsük a hitelezőt jogos követelésének behajtásában. Ha az adós átmeneti zavarral küzd, megállapodás születhet például részletfizetésről, így a hitelező mindezek ellenére megkaphatja a pénzét. Ezzel egyidejűleg a TIMOCOM az ügyfelei számára biztosítja a Marketplace-en, hogy további adósságok ne keletkezhessenek.

Ha egy felhasználó az okok megjelölése nélkül nem hajlandó fizetni, azzal ellentmond a TIMOCOM minőségi követelményeinek. Ilyen esetben tagsága nem engedélyezett az ellenőrzött ügyfelekből álló hálózatban.

A következő dokumentumokat kell csatolnia: fuvarmegbízás, szállítási bizonylat, számla, utolsó fizetési felszólítás

A TIMOCOM Inkasszó ellenőrzi a megbízást. Majd egyik munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

A követelés esedékessége óta legalább 30 napnak kell eltelnie a kérelem benyújtásához.

Igen, van rá lehetőség, hogy egy adóstól több számlát adjon hozzá ugyanahhoz a kérelemhez.

Fel