Rendszerszemléletű védelem

A mottónk így szól: „A bizalom jó, de az ellenőrzés még jobb!“ - és mi még tovább megyünk: nemcsak az új és meglévő ügyfeleinket ellenőrizzük, hanem további biztonsági szolgáltatásokat is kínálunk Önnek.

Login: Hozzáférés a Smart Logistics Systemhez

A számítógéppel kapcsolatos egyik legnagyobb biztonsági veszély még mindig a felhasználónév és a jelszó dekódolása. A TIMOCOM ezért nem ad jelszót az azonosításhoz. TIMOCOM ügyfélként Ön tölti le személyes biztonsági hozzáférését, illetve biztonsági kódját, a Login nevű programot. Így a számítógépen történt telepítést és aktiválást követően kényelmesen és jogosult módon férhet hozzá a Smart Logistics Systemhez.

Amennyiben mobilalkalmazás segítségével kapcsolódik a TIMOCOM platformjához, akkor is ugyanazt a biztonsági szabványt követjük. A szállítmánybarométer-alkalmazásban található Login az egyedi PIN-kóddal együtt biztosítja a hozzáférést az Ön személyes TIMOCOM-fiókjához.

Az Ön előnyei:
  • A letöltéskor kapja meg a személyes biztonsági kulcsát: Login
  • Kényelmes hozzáférés a rendszerhez
  • Csak az arra jogosult felhasználók aktiválhatók
  • Nincs kikémlelhető felhasználónév/jelszó kombináció!

Egyik nagy erősségünk: A technikai biztonság

A TIMOCOM biztonsági hálózata a legmodernebb IBM és Oracle technológiákba való beruházásokon alapul. A TIMOCOM ügyfeleinek gyors és biztonságos munkát biztosító, csúcskategóriás rendszer áll rendelkezésükre.

A TIMOCOM-mal nem érheti kellemetlen meglepetés: Két földrajzilag különálló és egymástól független, csúcsbiztonságú adatközpont szolgáltatja a zavartalan működést azért, hogy Ön bármikor dolgozni tudjon. A TIMOCOM Smart Logistics System egy esetleges katasztrófa esetén is a megszokott minőségben tudna működni, mivel szervereink a teljes Backup-Systemnek köszönhetően ebben az esetben is optimálisan elérhetőek.

IT-specialistaként a TIMOCOM az alábbiakat nyújtja:
  • ISO/IEC 27001-pecsét tanúsított és energiahatékony adatközpontok
  • Biztonságos adatátvitel, a titkosított SSL-kapcsolatnak köszönhetően
  • 24/7 monitoring és üzemeltetés saját IT részleggel
  • Többszörösen redundáns internetkapcsolat
  • Nagyteljesítményű tűzfal és többszintű vírusvédelem
  • Minden adata „Hosted in Germany“
Hosted in Germany - Adatbiztonság a TIMOCOM-nál
"Nagyon körültekintően kezeljük az Ön adatait! Ezért használja a TIMOCOM a „Hosted in Germany“ védjegyet! Minden ügyfelünk adatát Németországban kezelik, ezért a német Adatvédelmi Törvény hatálya alá esik - ami Európa legszigorúbbjai közé tartozik."

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Szigorúan szabályozott: Hozzáférés a TIMOCOM rendszerhez

Átlátható, tiszta, szakszerű - ezek jellemzik a TIMOCOM tevékenységét. Ahhoz, hogy ügyfeleinknek a megszokott, magas szintű biztonságot nyújthassuk, azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a fuvarozói platformon szeretnének dolgozni, meg kell felelniük bizonyos követelményeknek. Így már 130.000 TIMOCOM felhasználó tudhatja magát a biztonság szempontjából jó kezekben. Ez a szigorú engedélyezési folyamat vezetett ahhoz, hogy a TIMOCOM ügyfelének lenni ma már minőségjelzőnek számít.

Biztonság az azonnali megbízások és a hosszútávú szerződések piacán
  • Hozzáférés a börzéhez rendszerint 6 hónapos vállalati működéstől
  • A főbb üzleti dokumentumok vizsgálata szerződéskötés előtt
  • Minden új ügyfél ellenőrzése
  • Folyamatos ügyfélellenőrzés a szerződéskötést követően is

Együtt az Ön jogaiért

A hétköznapokban többször előfordul, hogy a számlákat nem egyenlítik ki a határidőig. Erre az esetre jött létre a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó Osztálya. Gyorsan és egyszerűen akcióba lép, és tisztázza, hogy lehet-e számítani a pénzre. A TIMOCOM egyik előnye, hogy a nemzetközi ügyfelek a tanácsadást egy, az anyanyelvüket beszélő munkatárstól vehetik igénybe.

Inkasszó osztályunknak ezen kívül van még egy különleges hatása: Elsősorban komoly cégek igyekeznek a TIMOCOM hálózatához csatlakozni.

Tudjon meg többet >

Előzetes vizsgálat a kockázat csökkentésére

Ügyfeleink minden nap hatékonyan és biztonságban használhassák a TIMOCOM rendszert - ez a mi küldetésünk. Ahhoz, hogy egy ügylet közvetlenül két üzleti partner között működjön, természetesen szükséges az elvárható legnagyobb szakmai gondosság is.

Infografika a TIMOCOM Identify szolgáltatásról
Ellenőrizze potenciális üzleti partnereit:
  • Kérje be a potenciális partnertől a TIMOCOM rendszerből kinyomtatott ajánlatot. Így közvetlenül ellenőrizhető, hogy a partnernek van-e saját hozzáférése a Smart Logistics Systemhez.
  • Tekintse meg a cégprofilban a potenciális üzleti partner bejegyzését. A Dokumentumok funkció segítségével ellenőrizheti a feltöltött, gyakran használt okmányokat, melyek segítenek az azonosításban.
  • Vesse össze a kapott és a cégprofilba feltöltött dokumentumokban található adatokat.
  • Hasonlítsa össze a kapcsolattartó adatait, pl: név, telefonszám és email cím a cégprofilban található adatokkal.

Amennyiben az ellenőrzés után még mindig alapos oka van kételkedni az adatok hitelességében, a TIMOCOM Identify támogatást nyújt a potenciális üzleti partner ellenőrzésében.

Erre van szükség egy azonosítási megbízáshoz:
  • A megbízó által közzétett, a TIMOCOM rendszerből kinyomtatott ajánlat
  • A cégprofilba feltöltött dokumentumok, ill. az üzleti partnertől kapott cégiratok másolata
  • Hiánytalanul kitöltött megbízási nyomtatvány a kételyek okának megadásával
A dokumentumokat küldje el a TIMOCOM-nak e-mailben vagy faxon:

+36 22 51 59 55

info.hu@timocom.com

Megbízási nyomtatvány letöltése (PDF, 792 kB)

A TIMOCOM Identify csapata maximum 5 munkaóra alatt elvégzi az átfogó és ingyenes ellenőrzést. A választ írásban - munkanapokon 8:00 és 16:30 között küldi el.

Amit a tisztább üzletekért tehet

Az átgondolt, többdimenziós biztonsági hálóval a TIMOCOM sokat tesz azért, hogy az Ön mindennapjai zökkenőmentesen teljenek. Néhány egyszerű eszközzel és intézkedéssel Ön is tehet lépéseket a biztonság fokozásáért. Most adunk Önnek némi segítséget.

Tanácsok az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez

Tanácsok az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez

A tiszta üzlet legfontosabb előzetes szabályai

A TIMOCOM előzetesen minden új ügyfelét ellenőrzi, mielőtt hozzáférést kapnának Európa első Smart Logistics Systeméhez. Így az előmunkálatok nagy részét elvégezzük Ön helyett. Ugyanakkor Ön is minden nap sokat tehet saját biztonságáért.

Néhány ellenőrző lépést követve már a szerződéskötés előtt nagy mértékben csökkentheti a tisztázatlan üzletek kockázatát. Ezért a TIMOCOM összeállított egy listát, amely fontos tanácsokat nyújt Önnek az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez. TIMOCOM és a SCHUNCK európai kezdeményezése alapján létrejött, alábbi cikkben további tippeket talál a rakománylopások elkerülésével kapcsolatosan.

Tippek az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez
Az Ön biztonsági ellenőrzése az árulopások elkerülése céljából

Az Ön biztonsági ellenőrzése az árulopások elkerülése céljából

Ezzel az ellenőrzőlistával hatékonyan védheti cégét a csalástól

A fekete bárányok a szállítmányozási iparágban nem számítanak új jelenségnek. Újdonság viszont, hogy a csalók egyre pimaszabbak. Ezért fontos, hogy hatékony eszközeink és lépéseink legyenek, amelyek segítenek a csalás és lopás megakadályozásában.

A TIMOCOM GmbH és az OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG kifejlesztett egy részletes ellenőrzőlistát az ügyfeleinek, amely segít, hogy az üzleti partnerek személyazonosságát még az üzletkötés előtt le tudjuk ellenőrizni. Javasoljuk, hogy töltse le a kitölthető biztonsági ellenőrzőlistát, és ellenőrizze le a fuvarozó megbízhatóságát a lista segítségével.

Ellenőrzőlista az árulopások elkerüléséhez
Fel

Hozzájárulok, hogy az oldal elemzésekhez, személyre szabott tartalmakhoz és hirdetésekhez sütiket használjon. Tudjon meg többet