Kérdések és válaszok a Messengerrel kapcsolatban

A TIMOCOM Messenger a TIMOCOM Road Freight Marketplace kommunikációs csatornája, amely közvetlenül a fuvarbörzébe van integrálva. Gyors, biztonságos és hatékony kommunikációt tesz lehetővé az ajánlatkészítők és a potenciális megbízottak között, közvetlenül egy ajánlat kontextusában. A TIMOCOM Messenger használatával csökkentheti a várakozási időt, miközben üzleti folyamatai hatékonyságát növeli. 

A TIMOCOM Messenger az összes üzenetet és adatot a TIMOCOM Marketplace standardjainak megfelelően védi, ezáltal biztosítva a bizalmas kezelést és a biztonságot. A Marketplace-be való integráció révén Ön irányíthatja, ki férhet hozzá a kommunikációhoz, és biztos lehet benne, hogy beszélgetőpartnere egy regisztrált TIMOCOM-fiókkal rendelkezik.  

Ezenkívül a TIMOCOM Messenger használata nemcsak fokozott biztonságot nyújt, hanem kommunikációját ugyanúgy kötelező erejű, mint az e-mailek esetében, ami megkönnyíti a professzionális kapcsolatok kialakítását.  

A TIMOCOM Messenger alapértelmezett kommunikációs csatornaként van beállítva a szállítmányok és raktér megadásakor. Amennyiben ezt a beállítást nem kapcsolja ki, az ajánlatkeresők számára csak a TIMOCOM Messenger jelenik meg írásos kommunikációs lehetőségként. Ezáltal nem kell más kommunikációs csatornákat figyelemmel kísérnie, és teljes mértékben a munkájára koncentrálhat. 

3. Item Picture - AG create offer (1)

Az ajánlatadók az ajánlat megadásakor határozzák meg az előnyben részesített kommunikációs csatornát. Ezután a választási lehetőségek az adott ajánlatnál, a jobb felső sarokban, a kapcsolati lehetőségeknél láthatók. Ha ott egy beszédbuborék ikon jelenik meg, az azt jelzi, hogy az ajánlatadó a TIMOCOM Messenger használatával szeretné felvenni a kapcsolatot. Mint megrendelést kereső lehetősége van beszélgetést kezdeményezni.Ehhez kattintson a fuvar- vagy raktérajánlatban a fent említett „Érdeklődés chaten keresztül” beszédbuborék szimbólumra. A képernyő alján megnyílik a Chat-Overlay.

4. Item Picture - Chat initiation (1)

A TIMOCOM Road Freight Marketplace-en belül, amikor új, olvasatlan üzenet érkezik a bejövő mappájába, villog a csevegés gomb. A jövőbeli frissítések e-mail értesítési lehetőségeket is bevezetnek, hogy tovább növeljék az új üzenetek átláthatóságát és láthatóságát.  

5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

A TIMOCOM Messenger jelenlegi verziójábana böngészőn keresztülértesítéseket kaphat (Ton & Pop-up) az új bejövő üzenetekről, akkor is, ha aktuálisan éppen a böngésző másik ablakában dolgozik. Ezt a funkciót azonban aktiválni kell a böngészőben. 

 

Hogyan tudom aktiválni a böngésző értesítéseket? 

  • Első lehetőség: Ön már korábban engedélyezte a böngészőértesítéseket.  

Ebben az esetbennincs szükség további intézkedésre, így már meg fogja kapni az értesítéseket. 

  • Második lehetőség: Ön már korábban elutasította a böngészőértesítéseket. 

Módosítania kell a beállításait. Így járjon el a leggyakoribb böngészőkkel: 

 

Chrome:  

1. Nyissa meg a TIMOCOM Marketplace-t 

2. Kattintson a „Beállítások” szimbólumra a címlistában 

3. Menjen a „Weboldal beállításokra”. 

4. Válassza ki az „Értesítések” alatt az „Engedélyezés” opciót. 

 

Edge:  

1. Nyissa meg a TIMOCOM Marketplace-t 

2. Kattintson a kulcs szimbólumra a címlistában. 

3. Menjen a „Weboldal beállításokra”. 

4. Válassza ki az „Értesítések” alatt az „Engedélyezés” opciót. 

 

  • Harmadik lehetőség: Ön még nem hozott döntést a böngészőértesítésekkel kapcsolatban a múltban. 

Ha a múltban még nem engedélyezte vagy utasította el a böngésző értesítéseit a TIMOCOM Marketplace-en belül, a TIMOCOM Messengerben több helyen is megjelenik az erre vonatkozó ablak. Mindössze annyit kell tennie, hogy elfogadja az ablakban írtakat, és ettől kezdve a böngészőben kapni fog értesítést.

Amennyiben az ajánlatok törlésre kerülnek, például mert már oda lettek ítélve, továbbra is írhat üzeneteket a csevegésben, mivel gyakran előfordulhatnak kérdések vagy információigény a szállítási megbízás teljesítése után. Minden csevegést legalább 12 hónapig tárolunk, így később is hozzáférhet minden releváns információhoz és dokumentumhoz. 

Igen, az ajánlatalapú Messenger használata minden TIMOCOM ügyfél számára ingyenes. 

A TIMOCOM Messenger jelenleg a következő funkciókat kínálja: 

  • Gyors hozzáférés a kapcsolattartási információkhoz: 
    A Chat-Overlayben megjelenik a cég neve, a potenciálisüzletpartner neve valamint a profilképe. Megjelennek azok a lehetséges nyelvek is, amelyeketa partnerbeszél vagy ért. Ha a cég nevére kattint, megnyílik a cég profilja, és lehetősége lesz arra, hogy teljes képet kapjon a cégről, amellyel kommunikál. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Egyértelmű hozzárendelés a fuvar- vagy raktérbörzéhez: Az elérhetőségek alatt talál egy linket, amely az indulási és a célállomás közötti kapcsolat alapján ismerteti az adott fuvar- vagy raktérajánlatot.  A kapcsolatra kattintva megnyílik az adott ajánlat, amennyiben az még jelen van a Marketplace-n és még nem törölték onnan.Ez különösen hasznos, párhuzamosan keres több fuvar- vagy raktérajánlatot és gyorsan akarja látni az összes releváns információt. 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Üzenetváltás a csevegőablakon keresztül: A Chaten keresztül kapcsolatba léphet az ajánlatért felelős kapcsolattartóval. Ehhez egyszerűen gépeljen be egy üzenetet a szövegmezőbe és erősítse meg a küldést az Enter gombbal, vagy a Küldés gombra kattintva. Valamennyi üzenet időrendi sorrendben érhető el a csevegőablakban. 

    8. Item Picture (a) - Chat initiation (1)

  • Azonnali fordítások:Mivel a Marketplace összes felhasználójával kommunikálhat ezért lehetséges, hogy olyan nyelven kap üzenetet, amelyet nem ért. Ebben az esetben lehetősége van az üzenet lefordítására. Ezt követően az eredeti üzenetet és a lefordított tartalmat is meg tudja tekinteni. Kattintson az üzenet melletti három pontra és válassza a „Fordítás” lehetőséget. A fordítás célnyelve a TIMOCOM Marketplace eredetileg beállított rendszernyelve lesz.  

  • Chat-Exportálás: Bármikor lehetősége van exportálni a Chatelőzményeket.Ez további hozzáférést biztosít a TIMOCOM piactéren kívüli beszélgetéseihez és további független archiválást tesz lehetővé. Ez különösen hasznos lehet a konfliktusok megoldásában, ha a szállítási folyamat során nézeteltérések merülnek fel. Kattintson a három pontra a jobb felső sarokban.Ezután lehetőség van letölteni a beszélgetést. A letöltés a mérettől függően kis késéssel indulhat. A Chathtml-fájlként lesz elmentve. Ezen kívül letöltheti a Chatet jobb klikk → Nyomtatás mint lehetőségre kattintvapdf-fájlként is. A nyomtatvány kezdete 

  • Értesítési funkció: A Road Freight Marketplace felületén egy villogó csevegőgomb értesíti, amikor új üzenetet kap. 

    5. Item Picture - Startpage kl1 (1)

  • Push-értesítések: ATIMOCOM Messenger jelenlegi verziójábana böngészőn keresztülértesítéseket kaphat (Ton & Pop-up) az új bejövő üzenetekről, akkor is, ha aktuálisan éppen a böngésző másik ablakában dolgozik. Ezt a funkciót azonban aktiválni kell a böngészőben.

  • Dokumentummegosztás (feltöltés és letöltés): A bekarikázott + jelre kattintva lehetősége vana potenciális üzleti partnernek elküldeni a vonatkozó dokumentumokat. Ehhez csupán válassza ki a dokumentumokat és töltse fel őket.Csak az alábbi típusoknak megfelelő, legfeljebb 5 MB méretű dokumentumokat oszthat meg:

    .pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp 

    8. Item Picture (b) - Upload documents (1)

  • Üzenetek áttekintéseTekintse meg az összes beszélgetését egy központi helyen.  A bal alsó sarokban, az oldal navigációja mellett lehetősége van az összes beszélgetés áttekintésére. Egyszerűen kattintson a kék beszédbuborékkal ellátott fehér körre. A megnyíló nézet tartalmazza az összes beszélgetést a vonatkozó információkkal együtt, így azok egyértelműen hivatkozhatók lesznek. A csevegésben is megtalálható információk mellett itt láthatja a legutóbb elküldött üzenetet is. Az üzenetek aktualitási sorrendbe vannak rendezve. Mindig a legújabb üzenet jelenik meg legelöl. 

    8. Item Picture (c) - Messenger chat (1)

  • Chatek keresése: Az üzenetáttekintésben kereshet beszélgetéseket. Adja meg a keresési mezőben a beszélgetésekfelett a kívánt adatokat. A következőinformációkrakereshet rá:  

    - A felrakóhely országkódja 

    - A lerakóhely országkódja 

    - Felrakóhely 

    - Lerakóhely 

    A legfrissebb30 találatjelenik meg. 

  • Gépelés jelzése: Láthatja, ha a beszélgetőpartnere éppen üzenetet ír. 

    8. Item Picture (d) - messenger typing indicator (1)

  • Olvasási visszajelzés: Önt tájékoztatjuk arról, hogy az üzenetetkézbesítettükés azt, hogy a másik fél még nem olvasta el az üzenetet. 

    - Kézbesítve: Kék pont 

    - Olvasott: Profilkép 

    8. Item Picture (e) - messenger read status (1)

  • Emojik: Használjon emojikat, hogy személyesebbé tegye üzeneteit. Kattintson ehhez a szmájlira az üzenet mezőben jobbra.

    8. Item Picture (f) - messenger emoji (1)

  • Chat bezárása: Megnyitott chatnél a jobb felső sarokba kattintva tudja bezárni a chatet. A chat és a hozzá tartozó beszélgetés be lesz zárva, tehát a beszélgetést újra meg kell nyitniahakommunikálni szeretne. 

Ez még csak a kezdet! Folyamatosan dolgozunk a további funkciók fejlesztésén.  

A következő hónapokban fokozatosan a következő bővítéseket tervezzük:  

  • E-mail értesítések: Értesítést kap e-mailben, ha elmulaszt egy csevegésüzenetet, hogy gyorsabban tudjon reagálni.  

  • Törlési funkció: Törölje a felesleges chateket a jobb átláthatóság érdekében. 

Ez azonban csak egy rövid előretekintés, és rendszeresen tájékoztatjuk Önt a további fejlesztési lépésekről. 

Igen, a TIMOCOM Messenger teljes mértékben integrálva van a Road Freight Marketplace mobilverziójába, így bármilyen eszközön használható. 

10. Item Picture - Messenger mobile 1 (1)

Visszajelzése fontos számunkra! Kérjük, használja erre a visszajelző-űrlapunkat. Örömmel fogadjuk azokat a javaslatokat, amelyek segítenek a Messenger fejlesztésében, hogy jobban igazodjon az Önök igényeihez. 

Itt található egy lépésenkénti útmutató a TIMOCOM Messengerhez: 

12. Item Picture - feedback 1

Itt található egy lépésenkénti útmutató a Messengerhez:

Segítségre van szüksége vagy kérdése van? Munkatársunk készséggel áll rendelkezésére. 

Fel