
Kezelje egy helyen, digitálisan fuvarmegbízásait
Rögzítse egy helyen külső megbízóktól kapott fuvarmegbízásait
Használja a megbízáskövetést a GPS-jeladók és a fuvarmegbízások összekapcsolásával
Archiválja fuvarmegbízásait: 10 évig megőrizzük azokat
A teljes folyamat a Smart Logistics Systemben
Fuvarmegbízásait egyszerűen bonyolíthatja le üzleti partnereivel közvetlenül a TIMOCOM rendszerében. A digitális folyamatnak köszönhetően gyorsan kommunikálhat, és további időt takaríthat meg az adatrögzítés során. Mivel minden megbízás automatikusan lefordításra kerül az adott nyelvre, nincsenek többé nyelvi akadályok, így ez sem okoz időveszteséget. További előnyt jelent az áttekinthető megjelenítés más kommunikációs csatornákhoz, például az e-mailhez képest.
A TIMOCOM a megszokott, magas színvonalú adatbiztonságot kínálja. Az adatok mindig az ügyfélhez tartoznak, és védelmet élveznek az illetéktelenek általi hozzáféréssel szemben. Minden szerver Németországban található, így a szigorú német adatvédelmi törvény hatálya alá esik. Az adatok nem hagyják el az országot.
Szeretné a megbízáskezelőt fuvarmegkeresésekhez használni? Szívesen segítünk!
Kapcsolat felvétele most!
Az Ön előnye:
Gyors kommunikáció a digitális lebonyolításnak köszönhetően
Mindkét oldal bebiztosítása kötelező erejű szerződéshez kapcsolódó dokumentummal
Fuvarajánlat-kérések adott nyelven
Személyre szabható fuvarmegbízások céges logóval, feltölthető dokumentumokkal és megbízás sorszámgenerátorral
Sablonok az ismétlődő fuvarajánlat-kérések kezeléséhez
Statisztikák a jövőbeli üzleti döntésekhez
A fuvarmegbízások egyszerű, digitális lebonyolítása
Mindkét üzleti partnernek lehetősége van fuvarmegbízásait átláthatóan kezelni, és mindig pontosan szemmel tartani azok állapotát - központi helyen, digitálisan.

Intelligens időmegtakarítás
A gyors adatrögzítésnek köszönhetően sok időt takaríthat meg. Az ok: a fuvarbörzével és a fuvarmegkeresésekkel történő szoros integráció. Másolási és sablonfunkcióink, valamint az intelligens, automatikus kiegészítés biztosítja, hogy Ön gyorsan tudja rögzíteni fuvarmegbízásait.

Intelligens kiértékelés és elemzés
Elemezze üzleti kapcsolatait és számait kiértékelési funkcióinkkal, melyek egyedileg az Ön igényeire szabhatók. Ezekből levezethetők a jövőbeni üzletek mutatószámai.

Minden egyszerűen áttekinthető
A funkcióknak köszönhetően rendkívül egyszerűen nyomon követhetők a küldemények. Mindkét fél folyamatosan követheti a fuvarmegbízások állapotát, így csökkentheti a kommunikációval kapcsolatos ráfordításait.

Mit mondanak az ügyfeleink

"A TIMOCOM rendszere segítségével közel 60 %-ot takarítunk meg a megbízások létrehozásának idejéből. Az űrlap kitöltésével minden adatot beillesztünk és elküldünk. Nem kell fejléces e-mailekre vagy biztosítási visszaigazolásokra várnunk, hanem mindent elintézhetünk online." >> Sikertörténet elolvasása (PDF)

"Egyértelműen gyorsabbak vagyunk megbízáskezelés- és feldolgozás területén. És ami még számunkra a legnagyobb előny, hogy a TIMOCOM rendszere egy helyre menti az összes fuvarmegbízást és a könyvvizsgálat alkalmával minden dokumentum egy központi helyen van." >> Sikertörténet elolvasása (PDF)
Optimalizálja üzleti folyamatait a digitális fuvarmegbízásokkal!
Megbízóként digitálisan adhat üzleti partnereinek fuvarmegbízásokat a TIMOCOM rendszerében.
Megbízottként közvetlenül a TIMOCOM rendszerében reagálhat a fuvarmegbízásokra, digitálisan elfogadhatja vagy elutasíthatja azokat.

Nagyon körültekintően kezeljük adatait! Ezért használja a TIMOCOM a „Hosted in Germany“ védjegyet. Minden ügyfelünk adatát Németországban kezelik, ezért a Németországi Adatvédelmi Törvény hatálya alá esik - ami Európa egyik legszigorúbbjai közé tartozik.
Tesztelje most a TIMOCOM rendszerét!
Tesztelje most ingyenKérdése van? Szívesen segítünk Önnek a továbbiakban is: