skip navigation

Egyszerű megoldás kifizetetlen számlák esetére

Ha letelt egy számla fizetési határideje, a TIMOCOM inkasszó szolgáltatása segítséget nyújt abban, hogy Ön megkapja a pénzét.

Semleges közvetítőként minden esetben személyre szabott tanácsadást biztosítunk, és az esetek többségében elérjük a kint lévő követelések behajtását. Alexander Oebel ügyvéd és csapata 86,5%-os sikerrel dolgozik.

Európa-szerte 27 nyelven végezzük tevékenységünket. Üzleti partnerei fizetési késedelme esetén bízza magát a TIMOCOM inkasszó csapatának hozzáértő és megbízható segítségére. Felhasználóink ügyeit gyorsan, kedvező áron és a bíróság mellőzésével tisztázzuk, hogy ne kerüljön sor pereskedésre a nem teljesítés miatt. A tisztességes bánásmód és a megértés biztosítja, hogy az üzleti kapcsolat továbbra is fennmaradhasson. A nemzetközi inkasszó részleg az Ön tisztességes és következetes partnere a követeléskezelésben.

Igényelje most az inkasszó szolgáltatást

86,5%

sikerarány 2020-ben

Ezt nyújtja a TIMOCOM nemzetközi inkasszó szolgáltatása

  • egyszerűen és kényelmesen, online igényelhető
  • 2003 óta elérhető, hivatalos hatósági engedéllyel rendelkezik
  • kompetens tanácsadás és segítségnyújtás a követelés behajtásához
  • 27 nyelven elérhető Európa-szerte
  • gyors és diplomatikus követeléskezelési megoldás
  • több mint 86%-os sikeraránnyal

Az igénylés rendkívül egyszerű

Küldje el a kitöltött nyomtatványt a következő címre: inkasso.hu@timocom.com vagy faxolja el ide: +36 22 51 59 65

Az Ön kapcsolattartó partnere felveszi Önnel a kapcsolatot és átveszi az ügyet – az Ön anyanyelvén!

Oldalunkon . A 20 eurós alapdíjon felül a további felszámítandó költségek a követelés mértékétől függnek. A költségek a németországi jogszabályok által előírt költségkeretekhez igazodnak. Számolja ki néhány lépésben a sikerdíj várható mértékét.

Díjkalkulátor

Válassza ki először a megfelelő pénznemet, majd adja meg követelésének összegét.

0 €

Ezt mondják rólunk az ügyfeleink

Eliza Wyrwich, Mega Pol Trans

„Nagyon nagyra becsüljük ezt a szolgáltatást, mert a sikeres behajtások aránya közel 86 százalék.”

Eliza Wyrwich
Mega Pol Trans

Tovább a Mega Pol Trans teljes sikertörténetéhez >
Joós Zoltán, Karzol-Trans

„Kiváló az együttműködésünk. 1-2 napon belül mindig kapunk tőle választ a leveleinkre. Problémásabb inkasszó megbízásoknál javaslatokat is kapunk az esetek lehető leggyorsabb megoldásához.”

Joós Zoltán
Karzol-Trans

Tovább a Karzol-Trans teljes sikertörténetéhez >
Hatvani Kitti, MEM BAU Srl.

„Cégünk teljes mértékben elégedett a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó szolgáltatásával, csak ajánlani tudom a TIMOCOM-ügyfeleknek! Ez egyfajta biztonságérzetet ad a vállalkozóknak, hogy tudják, jó kezekben vannak.”

Hatvani Kitti
MEM BAU Srl.

Tovább a MEM BAU Srl. teljes sikertörténetéhez > >
Török Csaba, Hermes Forwards Srl.

„Sok olyan esetünk is volt, ahol az Önök segítségével behajtott összeg meghaladta a 10.000 eurót.”

Török Csaba
Hermes Forwards Srl.

Tovább a Hermes Forwards Srl. teljes sikertörténetéhez > >
Patrick Andres, Spedition Günther Andres e.K.

„Soha nincs száz százalékos bizonyosság, azonban a TIMOCOM inkasszó irodájának köszönhetően a legtöbb üzletet végül sikeresen tudjuk lezárni. Csak ajánlani tudom a szolgáltatást.”

Patrick Andres
Spedition Günther Andres e.K.

Tovább a Spedition Andres e.K. teljes sikertörténetéhez > >

GYIK, nemzetközi inkasszó szolgáltatás

Töltse le egyszerűen itt a megbízási nyomtatványt, és e-mailben küldje el kitöltve a következő címre: inkasso.hu@timocom.com vagy faxolja el ide: +36 22 51 59 65 . Felvesszük Önnel a kapcsolatot, vagy Ön is hívhat bennünket a következő számon: +36 22 51 59 99 .

Igen, az inkasszó szolgáltatással csak a TIMOCOM meglévő ügyfelei élhetnek. Ha még nem kötött velünk szerződést, itt regisztrálhat.

Nem. Csapatunk az olyan kint lévő követelések esetén is segítséget nyújt, amelyek nem a Smart Logistics System révén keletkeztek. Küldje el most inkasszó esetét.

2020-ben az esetek több mint 86%-ában értünk el sikert.

A megbízáskezelés díja 20,00 €. Sikeres behajtás esetén a TIMOCOM sikerdíjat számít fel a megbízónak, amely összeg már tartalmazza az inkasszó kezelési költségét, mértéke a követelés összegétől függ. A sikerdíj a hatályban lévő német jogszabályokhoz igazodik, melynek összege szolgáltatásunk megrendelése előtt kiszámítható a díjkalkulátorunkban, .

Alapvetően a 2011/7/EU irányelvnek megfelelő, késedelemből eredő károk jogi elvei vannak érvényben, melynek célja a nyitott követelések határidőre történő kifizetése. Az irányelv hatályba lépése óta az Európai Unió tagállamaiban új jogok és kötelezettségek vonatkoznak a fizetési késedelem esetére. Ez a következőket jelenti a hitelező és az adós szempontjából:

A vállalatoknak kiállított számlák az esedékességet követő 30 nappal automatikusan késedelmesnek minősülnek. 60 napnál hosszabb fizetési határidőkre csak kivételes esetekben van lehetőség. Ha mégis fizetési késedelem esete áll fenn, a hitelező a követelés behajtására vonatkozó bizonyos költségeket, valamint késedelmi kamatot kérhet az adóstól.
A behajtásra vonatkozó költségek között szerepelhetnek a fizetési késedelem miatt felmerülő figyelmeztetések miatti költségek, valamint az inkasszó, az ügyvédi költségek vagy a fizetési meghagyás költségei. Ez eljárásunkban a hitelezők szempontjából azt jelenti, hogy az adóstól kérhetik az inkasszó szolgáltatás költségeinek megfizetését, amennyiben az adós felelős a mulasztásért. Ezt az inkasszó megbízáson kérjük feltüntetni.

Fontos, hogy ezek a szabályozások csak azokra a számlákra vonatkoznak,

  • amelyek szerződéses teljesítésen alapulnak, tehát nem vonatkoznak például a károkra vagy a kettős kifizetésekre,
  • amelyek esetében egyértelműen bizonyítható a fizetési esedékesség lejárta és
  • amelyek esetében az adós cég az Európai Unió területén bejegyzett.

A fizetési felszólítás nem minden országban feltétele a sikerdíj térítésének, inkasszó eljárásunk megkezdéséhez azonban szükséges ennek megléte.

Európa-szerte rendelkezünk Inkasszó Osztállyal, szolgáltatásunk a következő nyelveken érhető el:

  • Bolgár (BG)
  • Dán (DA)
  • Német (DE)
  • Angol (EN)
  • Finn (FI)
  • Francia (FR)
  • Görög (EL)
  • Olasz (IT)
  • Horvát (HR)
  • Lett (LV)
  • Litván (LT)
  • Macedón (MK)
  • Holland (NL)
  • Norvég (NO)
  • Lengyel (PL)
  • Portugál (PT)
  • Román (RO)
  • Orosz (RU)
  • Svéd (SV)
  • Szerb (SR)
  • Szlovák (SK)
  • Szlovén (SL)
  • Spanyol (ES)
  • Cseh (CS)
  • Török (TR)
  • Ukrán (UA)
  • Magyar (HU)

Igen, inkasszócsapatunk nemzetközi porondon, elsősorban Európában dolgozik, az Ön anyanyelvén. Számunkra nem jelent gondot a külföldi inkasszóesetek kezelése.

Fizetésképtelenség esetén az adós vagyonát általában a fizetésképtelenségi eljárás keretében eljáró bíróság vagy egy külső vagyonkezelő kezeli. Ez a szerv kezeli a követeléseket és gondoskodik a fennmaradó vagyon elosztásáról. Így biztosítható, hogy ne csak az adóshoz közelebb álló hitelezők kerüljenek sorra, hanem lehetőleg az összes hitelezőt azonos módon kezeljék.

Minden országban külön eljárás szabályozza, hogy hogyan jelentheti be a hitelező a követelését. Javasoljuk, hogy azonnal jelentse be a követelést a fizetésképtelenségi eljárást lebonyolító szervnél, hogy Ön hitelezőként bekerüljön az eljárásba, és a fennmaradó összeget ne terheljék még képviselettel kapcsolatos költségek is.

Az a célunk, hogy segítsük a hitelezőt jogos követelésének behajtásában. Ha az adós átmeneti zavarral küzd, megállapodás születhet például részletfizetésről, így a hitelező mindezek ellenére megkaphatja a pénzét. A TIMOCOM emellett a Smart Logistics Systemen belül biztosítja ügyfelei számára, hogy ne keletkezzenek további adósságok.

Ha egy felhasználó az okok megjelölése nélkül nem hajlandó fizetni, azzal ellentmond a TIMOCOM minőségi követelményeinek. Ilyen esetben tagsága nem engedélyezett az ellenőrzött ügyfelekből álló hálózatban.

Töltse le itt PDF formátumban az inkasszó megbízási nyomtatványunkat.

Megbízási nyomtatvány letöltése (755 kB)

Nemzetközi inkasszó szolgáltatás

+36 22 51 59 99

+36 22 51 59 65

inkasso.hu@timocom.com

Inkasszó-ÁSZF

Fel