A rendszer nyújtotta védelem – a TIMOCOM biztonsági hálója
A TIMOCOM Smart Logistics System Európa-szerte összekapcsolja a fuvarozókat a szállítmányozókkal. Célunk, hogy vállalkozása hatékonyságát növeljük, mindezt egyszerűen, gyorsan és biztonságosan. Azért hoztuk létre a TIMOCOM biztonsági hálóját, hogy minden felhasználónak a lehető legmagasabb szintű védelmet biztosítsuk.
A biztonsági hálózat áttekintése
Rendszerünk biztonsága és védelme rendkívüli prioritással bír, ezért mind új, mind meglévő ügyfeleinket ellenőrizzük, valamint számos további biztonsági szolgáltatást nyújtunk a Smart Logistics System felhasználóinak.
Mindig biztonságos hozzáférés a Smart Logistics Systemhez
TIMOCOM ügyfélként Ön egyedi bejelentkezési adatokat kap rendszerünkhöz, így fiókja aktiválását követően Ön bármikor kényelmesen és biztonságosan hozzáférhet a Smart Logistics Systemhez.
Ugyanezt a biztonsági eljárást alkalmazzuk akkor is, amikor Ön mobilalkalmazáson keresztül használja a Smart Logistics Systemet. Egyedi bejelentkezési adataival férhet hozzá a saját TIMOCOM fiókjához, és használhatja a rendszer alkalmazásait.
Az Ön előnyei:
- Egyedi bejelentkezési adatokat kap
- Kényelmes és biztonságos bejelentkezés
- Mobilos hozzáférés a rendszerhez
- Hozzáférés csak az arra jogosult felhasználóknak
Egyik nagy erősségünk: a technikai biztonság
A TIMOCOM biztonsági hálózata a legmodernebb IBM és Oracle technológiákba való beruházásokon alapul. Ügyfélként Ön hozzáférhet a Smart Logistics Systemhez, amely lehetővé teszi a gyors és biztonságos munkavégzést.
A TIMOCOM-mal nem érheti kellemetlen meglepetés: két földrajzilag különálló és egymástól független, csúcsbiztonságú adatközpont szolgáltatja a zavartalan működést azért, hogy Ön bármikor dolgozni tudjon. A Smart Logistics System egy katasztrófa esetén is a megszokott minőségben tud működni, mivel szervereink a komplett biztonsági mentéseknek köszönhetően ebben az esetben is optimálisan elérhetőek lennének.
IT-specialistaként a TIMOCOM az alábbiakat nyújtja:
Tanúsított és energiahatékony adatközpontok
- Biztonságos adatátvitel, a titkosított SSL-kapcsolatnak köszönhetően
- 24/7 monitoring és üzemeltetés saját IT részleggel
- Többszörösen redundáns internetkapcsolat
- Nagy teljesítményű tűzfal és többszintű vírusvédelem
Szigorúan szabályozott hozzáférés a Smart Logistics Systemhez
Átlátható, tiszta, szakszerű - ezek jellemzik a TIMOCOM tevékenységét. Ahhoz, hogy ügyfeleinknek a megszokott, magas szintű biztonságot nyújthassuk, azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a fuvarbörzével szeretnének dolgozni, meg kell felelniük bizonyos követelményeknek. Így már több mint 147 000 TIMOCOM felhasználó tudhatja magát biztonság szempontjából jó kezekben. Ez a szigorú engedélyezési folyamat vezetett ahhoz, hogy a TIMOCOM ügyfelének lenni ma már minőségjelzőnek számít.
Biztonság az azonnali megbízások és a hosszú távú szerződések piacán
- Cégalapítás után 6 hónappal hozzáférést kérhet a fuvarbörzéhez
- A főbb üzleti dokumentumok vizsgálata szerződéskötés előtt
- Minden új ügyfél ellenőrzése
- Folyamatos ügyfélellenőrzés a szerződéskötést követően is
Együtt az Ön jogaiért
A hétköznapokban többször előfordul, hogy a számlákat nem egyenlítik ki a határidőig. Erre az esetre jött létre a TIMOCOM Nemzetközi inkasszó szolgáltatása. Gyorsan és egyszerűen intézkednek és kiderítik, hogy számíthat-e pénzének kifizetésére. Egyik előnye, hogy a nemzetközi ügyfelek a tanácsadást egy, az anyanyelvüket beszélő munkatárstól vehetik igénybe.
Nemzetközi inkasszó szolgáltatásunknak van még egy különleges hozadéka: elsősorban komoly cégek igyekeznek a TIMOCOM hálózatához csatlakozni.
Előzetes vizsgálat a kockázat csökkentésére
Az a küldetésünk, hogy ügyfeleink minden nap hatékonyan és biztonságosan használhassák a Smart Logistics Systemet. Ahhoz, hogy egy megállapodás két üzleti partner között működhessen, szükséges a megbízhatóság. Egyszerű eszközökkel és intézkedésekkel Ön is hozzájárulhat a biztonság jelentős növeléséhez! Ehhez nyújtunk Önnek némi segítséget.
Ellenőrizze potenciális üzleti partnereit:
- Kérje potenciális üzleti partnerétől az adott ajánlatot a Smart Logistics Systemből kinyomtatott formában. Így azonnal ellenőrizheti, hogy a partnernek van-e saját hozzáférése a rendszerhez.
- Tekintse meg a potenciális üzleti partner céges profilját. A Tanúsítványok és dokumentumok funkció segítségével ellenőrizheti a feltöltött, gyakran használt okmányokat, amelyek segíthetnek az azonosításban.
- Vesse össze a kapott és a céges profilba feltöltött dokumentumokat.
- Hasonlítsa össze a kapcsolattartó adatait, pl: név, telefonszám és email cím a céges profilban található adatokkal.
Erre van szükség egy megbízási nyomtatványhoz:
- A megbízó által közzétett, a rendszerből kinyomtatott ajánlat
- A céges profilba feltöltött dokumentumok, illetve az üzleti partnertől kapott cégiratok másolata
- A hiánytalanul kitöltött megbízási nyomtatvány a felmerülő kételyek indoklásával
A dokumentumokat küldje el a TIMOCOM-nak e-mailben vagy faxon:
A TIMOCOM Identify csapata maximum 5 munkaóra alatt elvégzi az átfogó és ingyenes ellenőrzést. A választ írásban – munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között küldjük el.
Amit a tisztább üzletekért tehet
Az innovatív, többdimenziós biztonsági hálóval a TIMOCOM sokat tesz azért, hogy az Ön mindennapjai zökkenőmentesen teljenek. Néhány egyszerű eszközzel és intézkedéssel Ön is hozzájárulhat a biztonság jelentős növeléséhez! Íme néhány tipp, amely segíthet:

Közös, aktív küzdelem a rakománylopás ellen
A szállítási láncok ellenőrzése és a gyengeségek kiküszöbölése
Öt cég és intézmény egyesítette szakértelmét, hogy a szállítmányozásban érintett vállalatoknak és sofőröknek támogatást nyújtson.
A cél: Felvilágosítás és szenzibilizáció a rakománylopások kockázatával kapcsolatosan, gyakorlatias ellenstratégiák kidolgozása, valamint a biztonsági intézkedések megvalósításában nyújtott, aktív támogatás.
A rakománylopások Európa-szerte évente nyolc milliárd eurós költséget okoznak. A cégek számára a késedelmes, illetve kimaradó áruszállítás gyakran termeléskieséshez vagy megbízások visszavonásához vezet. A kamionsofőrök is fokozott veszélynek vannak kitéve. Minden ötödik elkövetésnél tettlegesen megtámadják őket, és veszély fenyegeti az életüket.
Aktív beavatkozás nélkül fennáll a jól szervezett bűnözőbandák által elkövetett lopások fokozódásának veszélye. Az alábbi intézmények, illetve társaságok a szállítási lánc különböző pontjain álltak össze, hogy célzottan védjék az érintett cégeket és a sofőröket:
- Alsó-Szászországi Tartományi Bűnügyi Hivatal
- Észak-Németországi Gazdasági Biztonsági Szervezet (VSWN)
- A Teleroute és a TIMOCOM, a piacvezető fuvarbörze-szolgáltatók
- A HDI-Gerling Industrie, egy sok éve működő ipari és fuvarbiztosító
A kockázatcsökkentő ellenstratégiák számos különböző területen alkalmazhatók, pl.:
- A rakomány jellegétől és az útvonaltól függően a járművet megfelelő biztonsági rendszerekkel kell felszerelni. Általánosságban gondoskodni kell arról, hogy a jármű biztonságos és menetkész legyen.
- A szállítmányozási információkat nem célszerű jogosulatlan, harmadik felek jelenlétében kicserélni. Minél kisebb az információhordozók, a szállítmányban érintettek és a szállítási lánc kapcsolódási pontjainak száma, annál kisebb az adatokkal történő visszaélés valószínűsége.
- A sofőröknek célszerű bekerített és megvilágított pihenő- és állóhelyeket igénybe venniük, különösen hosszabb szünetek és éjszakai pihenők esetén. Az ilyen parkolóhelyeket már az útvonaltervezés során előnyben kell részesíteni.
- A szállítás során nem szabad kívülálló, harmadik feleket magukkal vinni. A szállítmányokat folyamatosan célszerű nyomon követni, hogy biztosított legyen az irányítás és a sofőr közötti, folyamatos kommunikáció.