skip navigation

A biztonsági hálózat áttekintése

Rendszerünk biztonsága és védelme rendkívüli prioritással bír, ezért mind új, mind meglévő ügyfeleinket ellenőrizzük, valamint számos további biztonsági szolgáltatást nyújtunk a Smart Logistics System felhasználóinak.

Folyamatosan biztonságos hozzáférés a Smart Logistics Systemhez

TIMOCOM ügyfélként Ön egyedi biztonsági kódos, saját biztonsági hozzáférést kap rendszerünkhöz, így fiókja jóváhagyását követően Ön bármikor kényelmesen, jogosult módon és biztonságosan férhet hozzá a Smart Logistics Systemhez.

Ugyanazt a szigorú biztonsági szabványt alkalmazzuk akkor is, amikor Ön mobilalkalmazáson keresztül használja a Smart Logistics Systemet. Egyedi PIN-jével férhet hozzá a saját TIMOCOM fiókjához, és használhatja a rendszer alkalmazásait.

Az Ön előnye:
  • Saját biztonsági kódot kap az asztali felhasználáshoz
  • Kényelmes és biztonságos bejelentkezés
  • Mobil hozzáférés a rendszerhez alkalmazáson keresztül
  • Csak az arra jogosult felhasználók aktiválhatók

Egyik nagy erősségünk: A technikai biztonság

A TIMOCOM biztonsági hálózata a legmodernebb IBM és Oracle technológiákba való beruházásokon alapul. Ügyfélként Ön hozzáférhet a gyors és biztonságos munkavégzést biztosító Smart Logistics Systemhez.

A TIMOCOM-mal nem érheti kellemetlen meglepetés: Két földrajzilag különálló és egymástól független, csúcsbiztonságú adatközpont szolgáltatja a zavartalan működést azért, hogy Ön bármikor dolgozni tudjon. A Smart Logistics System egy esetleges katasztrófa esetén is a megszokott minőségben tudna működni, mivel szervereink a komplett biztonsági mentési rendszernek köszönhetően ebben az esetben is optimálisan elérhetőek.

IT-specialistaként a TIMOCOM az alábbiakat nyújtja:
  • ISO/IEC 27001-pecsét tanúsított és energiahatékony adatközpontok
  • Biztonságos adatátvitel, a titkosított SSL-kapcsolatnak köszönhetően
  • 24/7 monitoring és üzemeltetés saját IT részleggel
  • Többszörösen redundáns internetkapcsolat
  • Nagyteljesítményű tűzfal és többszintű vírusvédelem
  • Minden adata „Hosted in Germany“
Hosted in Germany – Adatbiztonság a TIMOCOM-nál
„Nagyon körültekintően kezeljük adatait.” Ezért használhatja a TIMOCOM a „Hosted in Germany“ minőségi tanúsítványt. Felhasználóink adatait Németországban tárolják, és így a német jog érvényes rájuk – és mindenekelőtt a német adatvédelmi jogszabály, Európa egyik legszigorúbb adatvédelmi jogszabálya.”

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Szigorúan szabályozott: Hozzáférés a Smart Logistics Systemhez

Átlátható, tiszta, szakszerű - ezek jellemzik a TIMOCOM tevékenységét. Ahhoz, hogy ügyfeleinknek a megszokott, magas szintű biztonságot nyújthassuk, azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a fuvarozói platformon szeretnének dolgozni, meg kell felelniük bizonyos követelményeknek. Így már több mint 135 000 TIMOCOM felhasználó tudhatja magát a biztonság szempontjából jó kezekben. Ez a szigorú engedélyezési folyamat vezetett ahhoz, hogy a TIMOCOM ügyfelének lenni ma már minőségjelzőnek számít.

Biztonság az azonnali megbízások és a hosszú távú szerződések piacán
  • Hozzáférés a börzéhez rendszerint 6 hónapos vállalati működéstől
  • A főbb üzleti dokumentumok vizsgálata szerződéskötés előtt
  • Minden új ügyfél ellenőrzése
  • Folyamatos ügyfélellenőrzés a szerződéskötést követően is

Együtt az Ön jogaiért

A hétköznapokban többször előfordul, hogy a számlákat nem egyenlítik ki a határidőig. Erre az esetre jött létre a TIMOCOM nemzetközi inkasszó szolgáltatása. Gyorsan és egyszerűen akcióba lép, és tisztázza, hogy lehet-e számítani a pénzre. Egyik előnye, hogy a nemzetközi ügyfelek a tanácsadást egy az anyanyelvüket beszélő munkatárstól vehetik igénybe.

Nemzetközi inkasszó szolgáltatásunknak van még egy különleges hozadéka: Elsősorban komoly cégek igyekeznek a TIMOCOM hálózatához csatlakozni.

Tudjon meg többet >

Előzetes vizsgálat a kockázat csökkentésére

Az a küldetésünk, hogy ügyfeleink minden nap hatékonyan és biztonságosan használhassák Smart Logistics rendszert. Ahhoz, hogy egy ügylet közvetlenül két üzleti partner között működjön, természetesen szükséges az elvárható legnagyobb szakmai gondosság is.

Ellenőrizze potenciális üzleti partnereit:

  • Kérje potenciális üzleti partnerétől az adott ajánlatot a Smart Logistics Systemből kinyomtatott formában. Így azonnal ellenőrizheti, hogy a partnernek van-e saját hozzáférése a rendszerhez.
  • Tekintse meg a cégprofilban a potenciális üzleti partner bejegyzését. A Dokumentumok funkció segítségével ellenőrizheti a feltöltött, gyakran használt okmányokat, melyek segítenek az azonosításban.
  • Vesse össze a kapott és a cégprofilba feltöltött dokumentumokban található adatokat.
  • Hasonlítsa össze a kapcsolattartó adatait, pl: név, telefonszám és email cím a cégprofilban található adatokkal.

Amennyiben az ellenőrzés után még mindig alapos oka van kételkedni az adatok hitelességében, a TIMOCOM Identify támogatást nyújt a potenciális üzleti partner ellenőrzésében.

Erre van szükség egy azonosítási megbízáshoz:

  • A megbízó által közzétett, a rendszerből kinyomtatott ajánlat
  • A cégprofilba feltöltött dokumentumok, ill. az üzleti partnertől kapott cégiratok másolata
  • A hiánytalanul kitöltött megbízási űrlap a felmerülő kételyek indoklásával

A dokumentumokat küldje el a TIMOCOM-nak e-mailben vagy faxon:

+36 22 51 59 55

info.hu@timocom.com

Megbízási nyomtatvány letöltése (PDF, 792 kB)

A TIMOCOM Identify csapata maximum 5 munkaóra alatt elvégzi az átfogó és ingyenes ellenőrzést. A választ írásban – munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között küldjük el.

Amit a tisztább üzletekért tehet

Az átgondolt, többdimenziós biztonsági hálóval a TIMOCOM sokat tesz azért, hogy az Ön mindennapjai zökkenőmentesen teljenek. Néhány egyszerű eszközzel és intézkedéssel Ön is tehet lépéseket a biztonság fokozásáért. Most adunk Önnek némi segítséget.

Közös, aktív küzdelem a rakománylopás ellen

A szállítási láncok ellenőrzése és a gyengeségek kiküszöbölése

Öt cég és intézmény egyesítette szakértelmét, hogy a szállítmányozásban érintett cégeknek és a sofőröknek támogatást nyújtson a szállítási lánc mentén.

A cél: Felvilágosítás és szenzibilizáció a rakománylopások kockázatával kapcsolatosan, gyakorlatias ellenstratégiák kidolgozása, valamint a biztonsági intézkedések megvalósításában nyújtott, aktív támogatás.

A rakománylopások Európa-szerte évente nyolc milliárd eurós költséget okoznak. A cégek számára a késedelmes, illetve kimaradó áruszállítás gyakran termeléskieséshez vagy megbízások visszavonásához vezet. A kamionsofőrök is fokozott veszélynek vannak kitéve. Minden ötödik elkövetésnél tettlegesen megtámadják őket, és veszély fenyegeti az életüket.

Aktív beavatkozás nélkül fennáll a jól szervezett bűnözőbandák által elkövetett lopások fokozódásának veszélye. Az alábbi intézmények, illetve társaságok a szállítási lánc különböző pontjain álltak össze, hogy célzottan védjék az érintett cégeket és a sofőröket:

  • Alsó-Szászországi Tartományi Bűnügyi Hivatal
  • Észak-Németországi Gazdasági Biztonsági Szervezet(VSWN)
  • A Teleroute és a TIMOCOM, a piacvezető fuvarbörze-szolgáltatók
  • A HDI-Gerling Industrie, egy sok éve működő ipari és fuvarbiztosító

A kockázatcsökkentő ellenstratégiák számos különböző területen alkalmazhatók, pl.:

  • A rakomány jellegétől és az útvonaltól függően a járművet megfelelő biztonsági rendszerekkel kell felszerelni. Általánosságban gondoskodni kell arról, hogy a jármű biztonságos és menetkész legyen.
  • A szállítmányozási információkat nem célszerű jogosulatlan, harmadik felek jelenlétében kicserélni. Minél kisebb az információhordozók, a szállítmányban érintettek és a szállítási lánc kapcsolódási pontjainak száma, annál kisebb az adatokkal történő visszaélés valószínűsége.
  • A sofőröknek célszerű bekerített és megvilágított pihenő- és állóhelyeket igénybe venniük, különösen hosszabb szünetek és éjszakai pihenők esetén. Az ilyen parkolóhelyeket már az útvonaltervezés során előnyben kell részesíteni.
  • A szállítás során nem szabad kívülálló, harmadik feleket magukkal vinni. A szállítmányokat folyamatosan célszerű nyomon követni, hogy biztosított legyen az irányítás és a sofőr közötti, folyamatos kommunikáció.
Tanácsok az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez

Tanácsok az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez

A tiszta üzlet legfontosabb előzetes szabályai

A TIMOCOM előzetesen minden új ügyfelét ellenőrzi, mielőtt azok hozzáférést kapnának Európa első Smart Logistics Systeméhez. Így az előmunkálatok nagy részét elvégezzük Ön helyett. Ugyanakkor Ön is minden nap sokat tehet saját biztonságáért.

Néhány ellenőrző lépést követve már a szerződéskötés előtt nagy mértékben csökkentheti a tisztázatlan üzletek kockázatát. Ezért a TIMOCOM összeállított egy listát, amely fontos tanácsokat nyújt Önnek az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez. TIMOCOM és a SCHUNCK európai kezdeményezése alapján létrejött, alábbi cikkben további tippeket talál a rakománylopások elkerülésével kapcsolatosan.

Tippek az új üzleti partnerek ellenőrzéséhez
Az Ön biztonsági ellenőrzése az árulopások elkerülése céljából

Az Ön biztonsági ellenőrzése az árulopások elkerülése céljából

Ezzel az ellenőrzőlistával hatékonyan védheti cégét a csalástól

A szállítmányozási iparágban nem számítanak új jelenségnek a fekete bárányok. Újdonság viszont, hogy a csalók egyre pimaszabbak. Ezért fontos, hogy hatékony eszközeink és lépéseink legyenek, amelyek segítenek a csalás és lopás megakadályozásában.

A TIMOCOM GmbH és az OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG közösen kifejlesztett egy részletes ellenőrző listát az ügyfeleinek, amely abban segít, hogy az üzleti partnerek személyazonosságát még az üzletkötés előtt ellenőrizni lehessen. Javasoljuk, hogy töltse le a kitölthető biztonsági ellenőrzőlistát, és ellenőrizze le a fuvarozó megbízhatóságát a lista segítségével.

Ellenőrzőlista az árulopások elkerüléséhez
Fel