Így érvényesítse követelését hatékonyan!
Hat szabály a követelések kezelésére
A fizetési morál mindenhol kényes téma, nem csak a fuvarozási ágazatban.A bevétel kiesések elkerülésére egy olyan professzionális követelésmenedzsment szükséges, amely része vállalkozásának. Az általunk javasolt 6 egyszerű szabály segítségével hatékonyan kezelheti követeléseit.
Mivel a fizetési morál országonként igen eltérő, elkerülhetetlen a professzionális követeléskezelés a fuvarozási ágazatban. Ezért összeállítottunk Önnek 6 egyszerű szabályt, amelyek megkönnyítik a késedelmesen fizető üzleti partnerrel szembeni eljárást.
1. szabály: Ellenőrizze üzleti partnerei fizetőképességét legalább két évente!
2. szabály: Minden megbízásánál ellenőrizze a megadott fizetési határidőt és a számlán tüntesse fel az esedékességet.
3. szabály: Első felszólítás a fizetési határidő lejárta után egy héttel.
4. szabály: A felszólítás mindig tartalmazza: adós, megbízó, követelés összege, szolgáltatás, számla sorszáma és dátuma, fizetési határidő, új fizetési határidő.
5. szabály: Számlát/felszólító levelet mindig a kapcsolódó fuvarokmányokkal együtt, ajánlott küldeményként továbbítsa, hogy a dokumentumok kézbesítése ne legyen kétséges.
6. szabály: A második felszólítás után keresse közvetlenül a TimoCom CashCare -t!