A TimoCom integrálta a 200. Telematikai szolgáltatót
A fuvarozási platform Tracking-megoldása folyamatos fejlesztés alatt
Három évvel az útvonaltervező és az útdíjkalkuláló funkció bevezetése után 200.-ként került be a Webbase a TimoCom Tracking alkalmazásába. Az IT-szolgáltató ismét nagy lépést tett affelé, hogy minden Európában jelen levő ügyfél számára olyan lehetőséget biztosítson, amivel járművének helyzetét a fuvarozási platformon belül közzé teheti és megosztott információit gyorsan és egyszerűen juttathatja el a megbízóhoz.
Állandó bővítés alatt a Tracking-funkció
A TimoCom ügyfelek jelentős része már használja a Tracking-et, hogy megbízója számára átlátható legyen járműveinek tartózkodási helye és a szállítandó áru fel- és lerakója. Ennek az opciónak köszönhetően a jármű aktuális pozíciójának telefonos egyeztetése szükségtelenné vált.
Ahogy a TimoCom Tracking funkciója bővül, a következő években Európa legnagyobb fuvarplatformján a megjelenő ajánlatok száma is folyamatosan nőni fog.
„A Tracking a cégjegyzékünk és a Messenger mellett egy olyan lehetőség a fuvarozói platformon belül, mellyel tovább bővíthetjük hálózatunkat és átláthatóbbá tehetjük logisztikai láncunkat“, nyilatkozta a TimoCom szóvivője, Marcel Frings. „Az Industrie 4.0 idejében a legnagyobb kérdés, ami foglalkoztat minket, a digitalizáció elősegítése és az, hogy ügyfeleinket a jövő felé vezető útra tereljük. Érdekes megközelítés például, hogy ügyfeleink számára az általuk preferált alkalmazást különböző telematikai rendszerekből tudjuk rendelkezésre bocsátani.“
Ennek alapját az IT-szolgáltató létrehozta az alkalmazások széleskörű választékával és emiatt az integrált telematikai szolgáltatók száma folyamatosan növekszik.