Begépelve, megtárgyalva, fuvarmegbízás megkötve
2 millió üzenetet küldtek el a TimoCom Messenger-en keresztül
Az előző év november vége óta jelen van a TimoCom üzleti Messenger-e a piacon és ezzel megkönnyíti a mindennapi üzleti kommunikációt, a több mint 110.000 felhasználóval rendelkező Európa legnagyobb fuvarozási platformján. Az új kommunikációs eszköz segítségével ezalatt a négy hónap alatt összesen 2 millió üzenetet küldtek el. A privát életben egyre népszerűbb "csetelés telefonálás helyett" megfigyelhető az üzleti világban is.
>„Szia! Csütörtöktől megy az új film a moziban! Megnézzük a hétvégén?“, bepötyögjük gyorsan ahelyett, hogy hosszadalmasan a telefonon lógnánk. Ez már nem csak a magánéleti és szabadidős megbeszélések középpontjában áll, hanem egyre nagyobb számban igaz az üzleti kommunikációt folytató felek között is. A fuvarozás rohanó világában is megjelenik az azonnali reagálás és az állandó elérhetőség szükségessége. Ezért alkotta meg a fuvarozási szakma számára a TimoCom a Messenger-t. A kezdetek óta optimalizálják a programot a fuvar- és raktérbörzét használók igényei szerint, amit számos hasznos funkcióval is bővítettek. Így az új kommunikációs eszköz segítségével az első 4 hónap leforgása alatt eddig 2 millió üzenetet küldtek el.
A TimoCom Messenger - Egyszerű, gyors, biztonságos
Az üzleti Messenger-nek hála, az ügyfelek, akik érdeklődnek egy konkrét ajánlat után a fuvarozói platformon, egyetlen kattintással vehetik fel az ajánlattevővel a kapcsolatot.
Az ajánlatközpontú chat előnyei kézenfekvőek: Az ajánlattevő rögtön tudja, hogy melyik ajánlatról van szó, így azonnal tud érdemben reagálni rá. Ezáltal szükségtelenné válik a hosszas magyarázkodás, ami a telefonos megkeresések során szükséges volt. Nem utolsó sorban a beszélgetést biztonsági okokból még akár PDF formátumban is lementhetjük de akár ki is nyomtathatjuk. Ezenkívül a felhasználó biztos lehet abban, hogy mindig ellenőrzött üzleti partnerrel van dolga: kizárólag a TimoCom ügyfeleknek van hozzáférésük a kommunikációs eszközhöz. Továbbá a Messenger a német telekommunikációs törvény hatálya alá tartozik, mely a legszigorúbbak egyike. Többek között például a TimoCom-nak sincs semmiféle rálátása a lefolytatott dialógusokra. Kiemelkedően hasznos még az eszközök közötti szinkronizálási lehetőség. Ha egy mobileszközön (tableten vagy okostelefonon akár) bejelentkezünk, minden kapcsolat és korábbi beszélgetés elérhető lesz. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó bármikor és bárhol hozzáférhet a platformhoz, így a Messenger-hez is, ezzel biztosítva, hogy egyetlen üzleti lehetőséget sem szalaszt el. A megállapodások mellett egyre fontosabb szerepet kap a fuvarszakmában a kapcsolatok ápolása is. A felhasználónak lehetősége nyílik az üzletkötésektől függetlenül általános témájú beszélgetések kezdeményezésére, egy kiválasztott partnerrel kapcsolattartás vagy -építés céljából.
A Messenger felhasználók ebben az évben is több hasznos funkciónak örülhetnek majd: „Ügyfeleink visszajelzése alapján tovább fogjuk a TimoCom Messenger funkcióit bővíteni. Ez azt jelenti, hogy a felesleges funkciókat mellőzzük és csak az ajánlatközpontú kommunikációra koncentrálunk. például a felhasználók rugalmasabban tudják majd kapcsolataikat kezelni.“, mondta Marcel Frings a TimoCom vállalati szóvivője.
További információkat a TimoCom-ról itt talál: www.timocom.hu.