A Cargo Overseas muskétásai Európában folytatják
Hogyan lehet felkészíteni a szállítmányozást a lehetséges kereskedelmi korlátozásokra
A mai európai közúti árufuvarozási vezető Anthony Valentine közel 30 éve tevékenykedik a szállítmányozás területén. Négy évvel ezelőtt, sokéves kollégáival együtt, a nemzetközi légi és tengeri árufuvarozás mellett felépítette a multimodális szállítási szolgáltatók Cargo Overseas európai közúti fuvarozási részlegét. Nem utolsósorban az erős csapatának köszönhetően a kapitány mutatja az új menetirányt a viharos Brexit-tengeren.
A munkavállalók a válság idején stratégiai tényezők
"A mozgatórugója a csapat" - jegyzi meg Anthony. A fuvarozási szakember nem látja magát "főnöknek", hanem olyan vezetőnek, aki stabil és képzett csapatot igényel a háta mögé. Valentine számára ez azt jelenti, hogy "mindenki mindenkiért" és "mindenki egyért": "Muskétások nélkül nem tudnánk ügyfeleinknek megfelelő minőséget nyújtani. Menedzserként meg kell győződjek arról, hogy a csapatom boldog. Ez azt jelenti, hogy motiváltak, és ami még fontosabb, hogy felhatalmazást kapnak saját feladataik ellátására és magas színvonalú szolgáltatás nyújtására ügyfeleink számára a vállalat érdekében. " A bizonytalanságok ellenére
amelyet a közelgő Brexit hoz magával, a Cargo Overseas közúti árufuvarozási divíziója évről évre jelentősen nőtt. És még akkor is, ha a vállalat nem rendelkezik saját teherautóval, hanem kizárólag a közlekedési partnerek európai hálózatával dolgozik. "Semmire nem megyünk azzal, ha a homokba dugjuk a fejünket. Ez nem a mi stratégiánk. Ellenkezőleg: Új alkalmazottakba fektetünk és bővítjük hálózatainkat ”- magyarázza a menedzser.
Minősített vámügyi szakértők vs. bonyolult vámszabályok
A határokon történő vámellenőrzések, valamint a Brexithez kapcsolódó különböző szabályok és kereskedelmi korlátozások jelentős hatással lesznek a már kemény küzdelmet igénylő szállítmányozási és logisztikai iparágra. Ahelyett, hogy a komplex szabályok megfélemlítenék, a Cargo Overseas proaktívan foglalkozik ezzel a kihívással. Március végétől például a vállalat bővítette Vámügynökségét, amely közvetlen támogatást nyújt az ügyfelek és a partnerek számára az Egyesült Királyság és az EU közötti közlekedéskezelési kérdésekhez. Ezek a szakértők áttekintést és biztonságot adnak a tudásuk által és kompetens ügykezelést a mindennapokban. Még a járművezetők hiánya sem akadályozza meg a Cargo Overseas további bővítését: „Különösen az elmúlt öt évben jelentős csökkenést tapasztaltunk az európai autósok körében, de éppen ezért használjuk a logisztikai hálózatokat, mint például a TIMOCOM: Itt gyorsan és biztonságosan találjuk meg fuvarozói partnereinket, vagy digitálisan kiküldhetjük fuvarajánlatunkat vagy találhatnak ránk is."
Valentine 2006 óta használja a TIMOCOM-ot, és a Smart Logistics System-et az új munkatársainak is bemutatta a Cargo Overseas-nél. A kapacitáskihasználás mellett Valentine egy másik fontos tényezőre is felhívja a figyelmet a TIMOCOM használatához: „Számos fuvarozó magasabb árakat követel a sofőrök hiánya és az ebből eredő keresletnövekedés miatt. A TIMOCOM jobb lehetőségeket kínál nekünk az európai piacon. "
Mit tesz "Ant" a még sikeresebb jövő érdekében? "Minden ügyfelünknek közvetlen felügyelete és kapcsolattartója lesz minden folyamatban. Minden ügyfelünk számára van egy európai közlekedési szakemberekből álló csoportunk, akik készen állnak a menedzsment, a pozicionálás és a stratégiai irányítás biztosítására. A Cargo Overseas jelenleg egy belső rendszert fejleszt a részrakományok, teljes rakományok és exszpressz fuvarok optimalizált gyűjtésére. Legutóbb Törökországban elindítottuk egy partnerrel, és azt tervezzük, hogy a következő 6 hónapban továbbfejlesztjük ezt a szolgáltatást.
Világos és pontos célok meghatározásával fejlődnek, amelyek biztosítják jövőképüket, így minden bizonnyal a következő 20 évben is sikeresek lesznek a vezető, csapata és a Cargo Overseas.
További információk a TIMOCOM-ról: www.timocom.hu