13.02.2017

Fontos, hogy a Partner ösztönözve legyen!

A TimoCom inkasszó szolgáltatása egyfajta kommunikációs köteléket jelent

(2)

A Karzol-Trans 1997-ben alakult, a menedzsment több mint 20 év szakmai tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi és belföldi fuvarozás területén. A tulajdonosok belföldi magánszemélyek. A társaság Monoron rendelkezik telephellyel, ahol egy teljes körű gépjármű javítóbázis található, ami alkalmas mind a személygépjárművek mind a haszongépjárművek karbantartására és javítására, beleértve a gépjárművek mosását és a karosszériajavító műhelyt is. Továbbá rendelkezik a telephelyükön egy AS24 üzemanyagkúttal. Nemzetközi fuvarozással foglalkozik, specialitásuk az élelmiszerek és fagyasztott termékek szállítása, ezen felül a minőségi fuvarozás területén az érzékeny műszaki cikkek szállítására is szakosodtak. Feladatai elsősorban Nyugat- és Dél-Európa irányába történő szállításra irányulnak, de az Európai Unió bármely tagállamába is vállalják a fuvarozási feladatokat.

Cikkünkben Ifj. Joós Zoltánnal, a Karzol-Trans egyik tulajdonosával beszélgettünk.

TC: Mióta használja a Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunkat, mikor, figyelt fel erre a szolgáltatásra?

IJZ: A TimoCom  Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatását 2006 óta használja a cég. Egy hírlevél hívta fel a figyelmünket rá.

TC: Elmesélne egy olyan esetet, amelynél nagymértékben az Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunknak köszönhetően került pont az ügymenet végére?

IJZ: Egyik partnerünk azzal a kifogással nem rendezte tartozását, hogy a fuvar teljesítésénél nem adtunk le cserepalettákat. Fuvarszervező kollégánk hosszas levelezést követően sem tudott megegyezni velük. Szerződés szerint nem voltunk kötelesek palettákat leadni. A TimoCom közbenjárását követően hajlandóak voltak a fuvar teljes ellenértékét megfizetni.

TC: Esetleg van-e konkrét sikersztorija?

IJZ: Konkrétat nem is tudnánk most mondani, de mindig sikerként fogjuk fel, ha TimoCom által derül fény olyan dolgokra, amit felénk nem jelzett a partner. Például valamit hiányolt a fuvar dokumentációjából, csak egy CMR-t kapott, nem adott a sofőrünk „Thermo Scriptet”. Ilyenkor tudjuk pótolni a dokumentumokat és lezárni egye-egy ilyen problémás ügyet. Természetesen a partner miután befogadta a számlát nem veszi fel velünk a kapcsolatot a hiánypótlás miatt. Több esetben pedig nem érhető el a megadott pénzügyi kontakt és nehézkes a kommunikáció. A TimoCom Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatása jelent egyfajta kommunikációs köteléket és ösztönzi a partnereket. Szeretném kiemelni a segítőkészségét a TimoCom követeléskezelési csapatának, mivel akkor is javaslatot ad a bejhatás módjaira ha már a partnerünk nem TimoCom felhasználó és iránymutatást ad az opcióinkról mint például EU-s behajtás és egyéb jogi lépések.

TC: Mikor gondolja úgy, hogy saját erején és kapacitásán felül át kell adni egy kérdéses ügyet osztályunknak, mi az a plusz amiben az Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás még egy hosszadalmas jogi tárgyalássorozat előtt megoldást nyújthat?

IJZ: Sajnos tapasztalataink azt mutatják, hogy vannak olyan megrendelők/megbízók, akik a szerződés feltételein felül kimondottan keresik az egyéb okokat, indokokat, vagy esetleg nem kommunikálnak velünk, amivel elhúzhatják a szerződés/megbízás  ellenértékének megfizetését. A fizetési emlékeztetőn, felszólításon és levélváltásokon túl nem igen áll rendelkezésünkre más eszköz az ilyen esetekre. Ezt követően szoktuk igénybe venni TimoCom Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatását. Nagyon ritkán, elvétve akad olyan eset, amit további jogi útra kell vinni.

TC: Milyennek találja szolgáltatásunkat? Mi a véleménye szolgáltatásunkról?

IJZ: Cégünknek külön kapcsolattartója van. Segítségünkre van a régebbi ügyek nyomonkövetésében, az új megbízásaink lebonyolításában. Nagyon jól tudunk vele együtt működni.1-2 napon belül mindig kapunk tőle választ a leveleinkre. Problémásabb követeléskezelési megbízásoknál javaslatokat is tesz számunkra, amivel segítségünkre van egy-egy eset mielőbbi lezárásában.

TC: Ajánlaná más cégnek is a TimoCom CashCare-t?

IJZ: Igen, mert sok plusz munkától, jogi procedúráktól kímél meg minket. Látványosan csökkent a 30 napon túli lejárt követelésünk.

 

A Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunk megéri a pénzét!

A rosszul fizető ügyfelek minden cég számára veszélyforrást jelentenek. A késedelmesen fizetők okozta esetleges problémák esetén akcióba lép a TimoCom ügyvédje, Alexander Oebel és csapata. Valamennyi TimoCom-ügyfél rendelkezésére állnak a nyitott követelések bíróságon kívüli behajtásában, az elmúlt évben 89 %-os hatékonysággal tudták behajtani a kintlévőségeket.

Követelésbehajtó osztályunknak ezen kívül van még egy különleges hatása: megpróbáljuk elriasztani a problémás cégeket szoftverünk használatától, így némely fekete bárány meg sem próbál jelentkezni hozzánk.

Használja Ön is Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunkat! A 15,00 € feldolgozási költség mellé, kizárólag sikeres behajtás esetén számítunk fel sikerdíjat, azt is a hatályban lévő német törvények szerint.

Preuzimanje izvješća za tisak
Fel