04.03.2016

Nagyobb siker, mint amit terveztek: a TimoCom bemutatja a 2015-ös számokat

Fokozott ügyfél- és ajánlatnövekedés a fuvarplatformon

(5)

2015 elrepült, a Timocom tovább erősítette pozícióját Európa legnagyobb fuvarplatformjaként: Nap mint nap több, mint 110.000 felhasználó tesz közzé közel fél millió fuvar- és raktérajánlatot. Az elmúlt évben ebből következtetve összesen: 68,1 millió ajánlatot tettek közzé a platformon. A cég megnövekedett értékének hangsúlyozásához olyan díjak elnyerése járult hozzá, mint „Beste Marke 2015“ illetve a telematikai óriástól, a TomTom-tól származó „connect-Award“ . Továbbá bevezették a TimoCom Messenger-t, mellyel 700.000 elküldött üzenetet könyvelhetnek sikerként.

Óriási növekedés a raktér- és fuvarajánlatok tekintetében


A Düsseldorfhoz közeli Erkrathban működő vállalat több, mint 400 alkalmazottat foglalkoztat és 56,7 millió eurós éves forgalommal bír. Ezzel az egyik legsikeresebb közepes méretű IT-szolgáltató Európa teljes fuvarozó- és logisztikai ágazatában. Az üzleti adatoknál még érdekesebb talán, hogy 68,1 millió raktér- és fuvarajánlatot tettek közzé a TimoCom platformján, amihez a 7.200 új ügyfél is hozzájárult. Az előző évhez képest ez 16%-os növekedést jelent. A folyamatosan növekvő ügyfélkör gyarapodásához hozzájárulnak az új interfész-integrálások is. Az összes raktér- és fuvarajánlat 13%-a kizárólag a TimoCom ügyfelek saját speditőr szoftvere és a fuvarplatform között megkötött kapcsolatoknak köszönhető. Ezen interfészek középpontjában az áll, hogy a cégen belüli szállítmányozó programban megtalálható jármű- és fuvarajánlatokat kevesebb kattintással vigyék át közvetlenül a TimoCom-ba. További értéktöbbletet hordoz magában a TC eMap® átívelő nyomkövető megoldása, amelyhez több, mint 170 európai telematikai szolgáltató csatlakozott. Ez a kapcsolat lehetővé tette, hogy szükségtelenné váljon a kiválasztott telematikai-alkalmazás és a TimoCom platform közötti váltás, s értékes időt takarítson meg.

A TimoCom ügyfelek továbbra is nagyon elégedettek>


Jelentős időmegtakarítást tapasztalt a megkérdezett ügyfelek 25%-a már az első hetekben az ajánlatközpontú TimoCom Messenger bevezetését követően. „Ügyfeleink egy negyede állítja, hogy megbízásait a Messenger segítségével gyorsabban le tudja bonyolítani. Ez a bevezetés időszakában nagyon jó eredmény!“, összegezte a TimoCom vezető képviselője, Marcel Frings. 700.000 üzenetváltás történt ezidáig az üzleti chat-en. „Nem kizárólagosan csak értéket teremtünk, hanem nagyban támogatjuk ügyfeleinket újdonságaink bevezetésénél is. Emiatt örömmel tölt el bennünket, hogy ügyfeleink 86%-a már a megjelenés előtt úgy érezte, hogy nagyon jól informált az új termékkel kapcsolatban“, hangsúlyozta Frings. A jó ügyfélvisszajelzések visszatükröződnek a „Beste Marke 2015“ díj elnyerésében, ahol a TimoCom hetedik alkalommal szerepelt a kiválasztottak között, az ETM-kiadó olvasóinak választása alapján.


A 2016-os újítások már folyamatban


Az elmúlt évek mérlege alapján a TimoCom vezető képviselője betekintést enged abba, hogy mire számíthatunk 2016-ban: „Miután az út a Messenger-rel van kikövezve, a következő év folyamán egy szakmai dokumentumkezelő rendszert vezetünk be. Ezenkívül megerősítjük tevékenységünket az Egyesült Királyság és Törökország területén. Röviden: Továbbra is mindent bele európa-szerte!“

A következő innováció bemutatását az IT-szolgáltató a legnagyobb fuvarozási- és logisztikai vásárra, a 2016-ban, Hannoverben megrendezésre kerülő  IAA Nutzfahrzeuge-ra időzíti.

Preuzimanje izvješća za tisak
Fel