TimoCom CashCare: az ügyfelek jó kezekben vannak
A MEM BAU Srl. 2005-ben alakult családi vállalkozásként. A cég mára már a romániai piac egyik meghatározó szereplője. A nagy építőanyag gyártó cégek márkakereskedőjeként több mint 10.000 féle terméket forgalmaznak.
A cég 2013-ban létrehozott egy új részleget, a MEM BAU Expresst, amely egy dinamikusan fejlődő szállítmányozási vállalat, köszönhetően a kiváló szakmai csapatnak. Fő profilja a külföldi és belföldi szállítmányozás, melynek minőségét és magas fokú teljesítményét a folyamatosan bővülő saját flottával garantálják.
Hatvani Kittit, a cég logisztikai menedzserét kérdeztük Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunkról.
TC: Mióta használja követeléskezelő szolgáltatásunkat?
HK: A Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásról már 2013-ban, a szerződésünk megkötésekor értesültünk. Fél év után kerestük fel a TimoCom Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatás Osztályát egy konkrét üggyel, aminek sikeres kintlévőség behajtás lett az eredménye. Több olyan cég is van akiktől csak így tudjuk behajtani a fuvardíjakat, ennek ellenére együtt dolgozunk velük, mert tudjuk, hogy minden esetben kifizetik a tartozást.
TC: Mesélne kimagasló sikerekről, esetleg van konkrét sikersztorija?
HK: Minden, a TC CashCare szolgáltatása segítségével behajtott tartozást, egy-egy sikersztorinak könyvelünk el. Ezek közül szeretnék kiemelni egy esetet, melyet részleges sikersztorinak neveznék, mivel sajnos az adott partner szerződését még a teljes tartozás behajtása előtt felmondták, viszont így is 2 hónap leforgása alatt az Önök segítségével sikeresen behajtottuk a teljes összeg 65%-át, több mint 6000 €-t.
TC: Mikor gondolja úgy, hogy saját erején és kapacitásán felül át kell adni egy kérdéses ügyet a TimoCom CashCare részére, mi az a plusz, amelyben szolgáltatásunk egy hosszadalmas jogi tárgyalássorozat előtt megoldást nyújthat?
HK: Amikor egy számla fizetési határideje 40-50 nappal lejárt, és az átutalás helyett csak ígérgetéseket kapunk, akkor adjuk át az ügyet a TimoCom CashCare Osztályának. Ez a szolgáltatás sokkal gyorsabb, mint egy jogi procedúra, és kevésbé költséges is. Az esetek 90 %-ban sikeres a behajtás, részben a gyors reakcióknak köszönhetően.
TC: Mi a tapasztalata szolgáltatásunkról?
HK: Értéktelen az a fuvarmegbizás amelynek a számláját utólag nem fizetik ki. Ezért fontos az, hogy a platform amit használunk rendlkezzen olyan részleggel, amely megkönnyíti a kifizetetlen összegek behajtását. Cégünk teljes mértékben elégedett a TC CashCare szolgáltatásával, csak ajánlani tudom – hogy használják a TC Ügyfelek! Ez egyfajta biztonságérzetet ad a vállalkozóknak, tudják, hogy jó kezekben vannak.
A Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunk megéri a pénzét!
A rosszul fizető ügyfelek minden cég számára veszélyforrást jelentenek. A késedelmesen fizetők okozta esetleges problémák esetén akcióba lép a TimoCom ügyvédje, Alexander Oebel és csapata. Valamennyi TimoCom-ügyfél rendelkezésére állnak a nyitott követelések bíróságon kívüli behajtásában, az elmúlt évben 89 %-os hatékonysággal tudták behajtani a kintlévőségeket.
Követelésbehajtó osztályunknak ezen kívül van még egy különleges hatása: megpróbáljuk elriasztani a problémás cégeket szoftverünk használatától, így némely fekete bárány meg sem próbál jelentkezni hozzánk.
Használja Ön is Nemzetközi Követeléskezelés Szolgáltatásunkat ! A 15,00 € feldolgozási költség mellé, kizárólag sikeres behajtás esetén számítunk fel sikerdíjat, azt is a hatályban lévő német törvények szerint.