Mega Pol Trans

A Mega Pol Trans is a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszót választja

Lezárt fuvar, nyitott számla

Eliza Wyrwich a pilai „Mega Pol Trans” könyvelési, számviteli és behajtási osztályán dolgozik. „Ahol pénzről van szó, ott sohasem unalmas az élet. Ennek ellenére az érzelmekből sincs kevés. Amikor fuvarszolgáltatást nyújtunk, általában abból indulunk ki, hogy az áru kézbesítése után a fizetés is a megállapodásban szereplő amúgy is nagyon hosszú fizetési határidőn belül beérkezik. De ez nem mindig van így”, mondja Wyrwich. Az elmaradó fizetés nagy gondot jelent a fuvarozó vállalatoknak: a folyó költségek nagyon magasak, és az ilyen események megszaporodása szélsőséges esetben pénzügyi veszteséget, végül a vállalat csődjét okozhatja. „Mindig alaposan mérlegelni kell, hogy bírósági úton hajtsuk-e be a követelést: nem kevés pénzbe kerül, és gyakran nagyon sokáig tart. Ápoljuk a kapcsolatot ügyfeleinkkel, de senki sem jótékonyságból dolgozik és mindenki elvárja, hogy megfizessék az elvégzett munkát. Először telefonálunk és e-mailben kérjük a fizetést. Ha ez nem segít, és vitatják a követelést, a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszóhoz fordulunk. Sok tapasztalatunk van a TIMOCOM-mal való együttműködéssel, ugyanis vannak olyan hónapok, amikor több inkasszó megbízást is adunk a TIMOCOM-nak. Nagyon nagyra becsüljük ezt a szolgáltatást, mert a sikeres behajtások aránya közel 86 százalék. Ezen kívül ez költség kérdése is: ha nagy összegről van szó és peren kívül rendezni lehet az ügyet, akkor megéri élni ezzel a lehetőséggel. Így pénzt és időt spórolunk. Ha kicsi az összeg, akkor meg annál inkább az az érdekünk, hogy ne keletkezzen további költség. Mivel a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó díjai nem drágák, optimális módja a követelés behajtásának vagy információ szerzésének arról, hogy egyáltalán van-e valami esély arra, hogy megkapjuk a hátralékos összeget – mondja Wyrwich.

Hasznos együttműködés a TIMOCOM-mal

A TIMOCOM ügyvédje, Alexander Oebel által vezetett TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó akkor lép életbe, ha egyrészt lejárt a fizetési határidő, másrészt az ügyfél összes erőfeszítése eredmény nélkül maradt. A csoport szoros kapcsolatban van a hitelezővel, úgyhogy a hitelező közvetlenül láthatja, hogyan halad az ügye. A gyors cselekvés, egy nagy nemzetközi információs bázishoz való hozzáférés és a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó tapasztalata lehetővé teszi, hogy vagy haladéktalanul be lehessen hajtani a követelést, vagy ha ez az út nem járható, meg lehessen határozni a legjobb eljárást. „Ez nagyon fontos, mert a követeléskezelés a vállalati tevékenység fontos része. Nem éri meg magára hagyni az ügyet. Az efféle gondatlanságért lehet, hogy nagyon nagy árat kell fizetni”, mondja Wyrwich.

A késedelmesen fizetőket érintő következmények

A TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó eredményessége egy egyszerű mechanizmusra épül: ha az adós a szerződő fél felszólításai és a TIMOCOM fáradozásai ellenére nem hajlandó rendezni a követelést, elveszíti hozzáférését a TIMOCOM platformhoz. Ez a több mint 135.000 TIMOCOM felhasználó érdekvédelmének egyik formája. A TIMOCOM számára különösen fontos az üzleti életben a tisztesség és az őszinteség. Egy tisztességtelen vállalkozó számára ez talán fájdalmas, de a fuvarozási platformon tanúsítandó magatartás szempontjából jogos intézkedés. Végső soron ez a következetesség tartja fenn a TIMOCOM platform magas szintű standardjait.

A fuvarozási platform nemzetközi jellegű. Eliza Wyrwich számára ez nagyon fontos, hiszen a kellemetlen ügyeket szakértők intézik – az ő anyanyelvükön, anélkül hogy külföldi ügyvédet kellene megbízni. Elmondása szerint a TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó szolgáltatása olyan, mint a Mega Trans Pol kiegészítő osztálya, amely arról gondoskodik, hogy a dolgok úgy menjenek, ahogy menniük kell. Eliza Wyrwich kb. 16 órakor fejezi be a munkát és a feje tele van még elintézendő dolgokkal és a másnapi teendőkkel – azt mondják, a fuvarozási szakma soha nem alszik. A TIMOCOM Nemzetközi Inkasszó szolgáltatásának köszönhetően azonban eggyel kevesebb problémája van.


Fel