
Értékelés funkció – még nagyobb biztonság a fuvarozópartnerek kiválasztásánál
Tesztelje most ingyen!Adjon és kapjon megbízásokhoz kapcsolódó értékeléseket
Az értékelési funkciónak köszönhetően a megbízók és a megbízottak az elvégzett fuvarokat követően értékelhetik egymást a Smart Logistics Systemben. Ily módon felhasználóként Ön is elősegíti a rendszer átláthatóságát – megbízásról megbízásra.
Azoknak, akik fuvarmegbízásokat adnak
Előnyök az Ön számára:
Nagyobb biztonság: A kommunikációra, az árukezelésre, valamint a pontos be- és kirakodásra adott pozitív értékelések esetén biztos lehet abban, hogy a fuvar jó kezekben van.
Az első számú választás: Pozitív értékeléssel megbízóként Önt fogják előnyben részesíteni a fuvarozók.
Időmegtakarítás: A rendszer más felhasználóinak értékelései alapján Ön még hatékonyabban és gyorsabban eldöntheti, hogy ki az Ön számára a megfelelő üzleti partner.
Azoknak, akik fuvarozást végeznek
Előnyök az Ön számára:
Nagyobb biztonság: A fizetési határidők betartására, a tisztességes magatartásra és a kommunikációra adott értékelések segítenek az üzleti partner kiválasztásában.
Tegyen szert versenyelőnyre: A pozitív értékelések hozzáadódnak a cég összesített értékeléséhez, így nő az Ön versenyelőnye is.
Hatékonyság: A Smart Logiscitcs Systemen belül található értékeléseknek köszönhetően Ön reprezentatív véleményeket talál a potenciális üzleti partnerekről.
Növelje a biztonságot a fuvarozópartnerek kiválasztásánál. Használja a Smart Logistics Systemben található értékelés funkciót
Tesztelje most ingyen!Így működik:
Értékelje a teljesített fuvarmegbízásokat!
A lerakás dátumát követően az érintett üzleti partnerek üzenetet kapnak arról, hogy kölcsönösen értékelhetik egymást az ismert öt csillagozással. A nyomon követhetőség miatt az értékeléseket a fuvarmegbízások alkalmazáson keresztül kell leadni. A fuvarmegbízásban végezheti el az értékelést, illetve tekintheti meg a sajátját.

Különböző kategóriák értékelése
Egy megbízó a következő szempontokat értékelheti: kommunikáció a szerződéses partnerrel, a be- és kirakodás pontossága, valamint az áruk és a dokumentumok kezelése.
Egy megbízott a kommunikáción kívül a megállapodások tisztességes voltát, valamint a fizetés pontosságát értékelheti.

A cég összesített értékelése és a külön-külön értékelések a céges profilban
A céges profilban jelenik meg a cég összesített értékelése, amely az utolsó 12 hónapban a megbízottaktól és a megbízóktól kapott értékelések alapján kerül kiszámításra. Ezenkívül itt lehet megtekinteni az egyes kategóriákra kapott átlagos értékeléseket is. Az összesített értékelés csak akkor jelenik meg, ha már legalább 5 értékelést kapott a cég.

Az értékelés funkció előnyei:
Használja a Smart Logistics Systemben található értékelés funkciót
Tesztelje most ingyenKérdései vannak? Szívesen segítünk:
GYIK
A TIMOCOM értékelés funkciója tranzakciókon alapul, azaz a cégek tranzakciókon keresztül kapnak értékelést.
A megbízottak és a megbízók kölcsönösen értékelhetik egymást, amennyiben a Smart Logistics Systemben szerepel egy mindkét fél által elfogadott fuvarmegbízás. Ez biztosítja, hogy a két szerződéses partner ténylegesen lebonyolított közösen egy megbízást.
Ha Ön megbízottat értékel, a következő kategóriákra adhat értékelést:
- Kommunikáció a diszpécserekkel
- Pontos be- és kirakodás
- Az áru kezelése
- A dokumentumok kezelése
Ha Ön megbízót értékel, a következő kategóriák értékelhetők:
- Kommunikáció
- Fair szerződéses megállapodások
- Kifizetés
Az összesített értékelésbe mindegyik kategória egyenlő súlyozással számít bele. A nem értékelt alkategóriák nem kerülnek bele a számításba.
Nem, az értékeléshez nem lehet megjegyzést hozzáfűzni. Az alkategóriákba történő felosztás lehetővé teszi a differenciált értékelést, így nincs szükség megjegyzésekre. A TIMOCOMnak nem áll módjában ellenőrizni a megjegyzéseket, azért fennáll annak a veszélye, hogy sértő vagy valótlan állítások kerülnek nyilvánosságra, amelyek a legrosszabb esetben üzleti károkat okozhatnak egy cégnek.
Az értékelés eredményére irányuló manipulációk megakadályozása érdekében biztosítani kell, hogy megbízók és a megbízottak ténylegesen lebonyolítottak közösen egy megbízást.
A cég az adott fuvarmegbízással kapcsolatos értékelésére a kirakodás időpontjától van lehetőség.
Nem. Csak azok a fuvarmegbízások értékelhetők, amelyek az értékelés funkció végleges bevezetése után kerülnek lezárásra.
A cég összesített értékelése a kapott értékelések átlagából kerül kiszámításra.
A megbízotti, ill. a megbízói értékelésbe az elmúlt 12 hónap tranzakcióinak (fuvarmegbízásainak) összes értékelése beleszámít.
A cég összesített értékelése akkor lesz látható, ha már legalább 5 megbízotti és/vagy megbízói értékelést kapott.
Amint lehetővé válik egy értékelés, a megbízáshoz mentett kapcsolattartó a Smart Logistics System csengő szimbóluma, illetve egy e-mail is értesíti erről. Ha nincs megadva kapcsolattartó a megbízáshoz, a cég összes felhasználója értesítést kap a csengő szimbólumon keresztül, illetve egy e-mailben (Kiegészítés: amennyiben ezt jóváhagyták a beállításokban). Ezenkívül egyszeri alkalommal emlékeztetőt küldünk a fent említett módokon.
Az értékelés az értékeléshez megadott időtartam végéig módosítható, amennyiben azt csak mentették, de még nem adták le véglegesen.
Egyszeri alkalommal lehetőség van módosítást kérni a szerződéses partnertől. Ez közvetlenül a Smart Logistics Systemben, a fuvarmegbízás részletes nézetében (az „Értékelés” részben) küldhető el. Javasoljuk, hogy személyesen vegye fel a kapcsolatot a szerződéses partnerrel, és közvetlenül magyarázza el neki a módosítási kérelem okait.
Az értékelés annak közzététele után közvetlenül beleszámít a cég összesített értékelésébe, akkor is, ha ezt követően módosítási kérelmet nyújtanak be, vagy ha az még nincs lezárva. Amint módosításra kerül sor, a rendszer újraszámítja a cég összesített értékelését.
A módosítási kérelemre 7 napon belül válaszolni kell.
A TIMOCOM a platform semleges üzemeltetőjeként nem tudja módosítani vagy törölni az értékeléseket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a szerződéses partnerrel, és használja a módosítási lehetőséget, amely mindegyik értékeléshez rendelkezésre áll.
A fuvarmegbízások áttekintésében rászűrhet azokra a megbízásokra, amelyeket még nem értékelt.
Ezenkívül a kezdőoldalon lévő „Értékelések” widgetben is megjelenik a még le nem zárt értékelések száma. Ha ezekre kattint, a rendszer továbbirányítja Önt a még értékelésre váró megbízásokhoz.
A TIMOCOM értékelés funkciója tranzakciókon alapul. Ez azt jelenti, hogy a cégek csak akkor értékelhetik egymást kölcsönösen, ha ténylegesen, bizonyíthatóan lebonyolítottak egymással egy megbízást (amely megjelent a TIMOCOM fuvarmegbízások között).
Ez jelentősen megnehezíti az értékelések manipulálását, mivel pl. a versenytársak megfelelő tranzakció nélkül nem adhatnak értékeléseket egymásnak.
Ha Ön felmondja a cégünkkel fennálló szerződését, cégének értékelése elveszik. A cég értékelését akkor sem tudjuk visszaállítani, ha Ön később ismét az ügyfelünk lesz.
Kikapcsolt cégek esetében viszont az értékelés megmarad, és a visszakapcsolást követően ismét látható lesz a Smart Logistics System valamennyi ügyfele részére.
A szerződés szüneteltetése (nem felmondása) esetén az összes értékelés megmarad. A cég összesített értékelésébe azonban csak az elmúlt 12 hónap értékelései számítanak bele, így a szerződéses jogviszony folytatása esetén a régebbi értékeléseket a rendszer nem veszi figyelembe, ennek megfelelően adott esetben a cég összesített értékelése is módosul.