skip navigation

Adjon és kapjon megbízásokhoz kapcsolódó értékeléseket

Az értékelési funkciónak köszönhetően a megbízók és a megbízottak az elvégzett fuvarokat követően értékelhetik egymást a Smart Logistics Systemben. Ily módon felhasználóként Ön is elősegíti a rendszer átláthatóságát – megbízásról megbízásra.

Azoknak, akik fuvarmegbízásokat adnak

Előnyök az Ön számára:

Nagyobb biztonság: A kommunikációra, az árukezelésre, valamint a pontos be- és kirakodásra adott pozitív értékelések esetén biztos lehet abban, hogy a fuvar jó kezekben van.

Az első számú választás: Pozitív értékeléssel megbízóként Önt fogják előnyben részesíteni a fuvarozók.

Időmegtakarítás: A rendszer más felhasználóinak értékelései alapján Ön még hatékonyabban és gyorsabban eldöntheti, hogy ki az Ön számára a megfelelő üzleti partner.

Azoknak, akik fuvarozást végeznek

Előnyök az Ön számára:

Nagyobb biztonság: A fizetési határidők betartására, a tisztességes magatartásra és a kommunikációra adott értékelések segítenek az üzleti partner kiválasztásában.

Tegyen szert versenyelőnyre: A pozitív értékelések hozzáadódnak a cég összesített értékeléséhez, így nő az Ön versenyelőnye is.

Hatékonyság: A Smart Logiscitcs Systemen belül található értékeléseknek köszönhetően Ön reprezentatív véleményeket talál a potenciális üzleti partnerekről.

Növelje a biztonságot a fuvarozópartnerek kiválasztásánál. Használja a Smart Logistics Systemben található értékelés funkciót

Tesztelje most ingyen!

Így működik:

Értékelje a teljesített fuvarmegbízásokat!

A lerakás dátumát követően az érintett üzleti partnerek üzenetet kapnak arról, hogy kölcsönösen értékelhetik egymást az ismert öt csillagozással. A nyomon követhetőség miatt az értékeléseket a fuvarmegbízások alkalmazáson keresztül kell leadni. A fuvarmegbízásban végezheti el az értékelést, illetve tekintheti meg a sajátját.

A Smart Logistics System egy képernyőfotója egy fuvarmegbízásnak a TIMOCOM fuvarbörzében szereplő értékeléséről

Különböző kategóriák értékelése

Egy megbízó a következő szempontokat értékelheti: kommunikáció a szerződéses partnerrel, a be- és kirakodás pontossága, valamint az áruk és a dokumentumok kezelése.

Egy megbízott a kommunikáción kívül a megállapodások tisztességes voltát, valamint a fizetés pontosságát értékelheti.

A Smart Logistics System egy képernyőfotója a fuvarozópartner értékeléséről

A cég összesített értékelése és a külön-külön értékelések a céges profilban

A céges profilban jelenik meg a cég összesített értékelése, amely az utolsó 12 hónapban a megbízottaktól és a megbízóktól kapott értékelések alapján kerül kiszámításra. Ezenkívül itt lehet megtekinteni az egyes kategóriákra kapott átlagos értékeléseket is. Az összesített értékelés csak akkor jelenik meg, ha már legalább 5 értékelést kapott a cég.

A Smart Logistics System képernyőfotója egy céges profilról az értékeléssel együtt

Az értékelés funkció előnyei:

Használja a Smart Logistics Systemben található értékelés funkciót

Tesztelje most ingyen

Kérdései vannak? Szívesen segítünk:

+36 22 51 59 50

info.hu@timocom.com

GYIK

A TIMOCOM értékelés funkciója tranzakciókon alapul, azaz a cégek tranzakciókon keresztül kapnak értékelést.

A megbízottak és a megbízók kölcsönösen értékelhetik egymást, amennyiben a Smart Logistics Systemben szerepel egy mindkét fél által elfogadott fuvarmegbízás. Ez biztosítja, hogy a két szerződéses partner ténylegesen lebonyolított közösen egy megbízást.

Ha Ön megbízottat értékel, a következő kategóriákra adhat értékelést:

  • Kommunikáció a diszpécserekkel
  • Pontos be- és kirakodás
  • Az áru kezelése
  • A dokumentumok kezelése

Ha Ön megbízót értékel, a következő kategóriák értékelhetők:

  • Kommunikáció
  • Fair szerződéses megállapodások
  • Kifizetés

Az összesített értékelésbe mindegyik kategória egyenlő súlyozással számít bele. A nem értékelt alkategóriák nem kerülnek bele a számításba.

Nem, az értékeléshez nem lehet megjegyzést hozzáfűzni. Az alkategóriákba történő felosztás lehetővé teszi a differenciált értékelést, így nincs szükség megjegyzésekre. A TIMOCOMnak nem áll módjában ellenőrizni a megjegyzéseket, azért fennáll annak a veszélye, hogy sértő vagy valótlan állítások kerülnek nyilvánosságra, amelyek a legrosszabb esetben üzleti károkat okozhatnak egy cégnek.

Az értékelés eredményére irányuló manipulációk megakadályozása érdekében biztosítani kell, hogy megbízók és a megbízottak ténylegesen lebonyolítottak közösen egy megbízást.

A cég az adott fuvarmegbízással kapcsolatos értékelésére a kirakodás időpontjától van lehetőség.

Nem. Csak azok a fuvarmegbízások értékelhetők, amelyek az értékelés funkció végleges bevezetése után kerülnek lezárásra.

A cég összesített értékelése a kapott értékelések átlagából kerül kiszámításra.

A megbízotti, ill. a megbízói értékelésbe az elmúlt 12 hónap tranzakcióinak (fuvarmegbízásainak) összes értékelése beleszámít.

A cég összesített értékelése akkor lesz látható, ha már legalább 5 megbízotti és/vagy megbízói értékelést kapott.

Amint lehetővé válik egy értékelés, a megbízáshoz mentett kapcsolattartó a Smart Logistics System csengő szimbóluma, illetve egy e-mail is értesíti erről. Ha nincs megadva kapcsolattartó a megbízáshoz, a cég összes felhasználója értesítést kap a csengő szimbólumon keresztül, illetve egy e-mailben (Kiegészítés: amennyiben ezt jóváhagyták a beállításokban). Ezenkívül egyszeri alkalommal emlékeztetőt küldünk a fent említett módokon.

Az értékelés az értékeléshez megadott időtartam végéig módosítható, amennyiben azt csak mentették, de még nem adták le véglegesen.

Egyszeri alkalommal lehetőség van módosítást kérni a szerződéses partnertől. Ez közvetlenül a Smart Logistics Systemben, a fuvarmegbízás részletes nézetében (az „Értékelés” részben) küldhető el. Javasoljuk, hogy személyesen vegye fel a kapcsolatot a szerződéses partnerrel, és közvetlenül magyarázza el neki a módosítási kérelem okait.

Az értékelés annak közzététele után közvetlenül beleszámít a cég összesített értékelésébe, akkor is, ha ezt követően módosítási kérelmet nyújtanak be, vagy ha az még nincs lezárva. Amint módosításra kerül sor, a rendszer újraszámítja a cég összesített értékelését.

A módosítási kérelemre 7 napon belül válaszolni kell.

A TIMOCOM a platform semleges üzemeltetőjeként nem tudja módosítani vagy törölni az értékeléseket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a szerződéses partnerrel, és használja a módosítási lehetőséget, amely mindegyik értékeléshez rendelkezésre áll.

A fuvarmegbízások áttekintésében rászűrhet azokra a megbízásokra, amelyeket még nem értékelt.

Ezenkívül a kezdőoldalon lévő „Értékelések” widgetben is megjelenik a még le nem zárt értékelések száma. Ha ezekre kattint, a rendszer továbbirányítja Önt a még értékelésre váró megbízásokhoz.

A TIMOCOM értékelés funkciója tranzakciókon alapul. Ez azt jelenti, hogy a cégek csak akkor értékelhetik egymást kölcsönösen, ha ténylegesen, bizonyíthatóan lebonyolítottak egymással egy megbízást (amely megjelent a TIMOCOM fuvarmegbízások között).

Ez jelentősen megnehezíti az értékelések manipulálását, mivel pl. a versenytársak megfelelő tranzakció nélkül nem adhatnak értékeléseket egymásnak.

Ha Ön felmondja a cégünkkel fennálló szerződését, cégének értékelése elveszik. A cég értékelését akkor sem tudjuk visszaállítani, ha Ön később ismét az ügyfelünk lesz.

Kikapcsolt cégek esetében viszont az értékelés megmarad, és a visszakapcsolást követően ismét látható lesz a Smart Logistics System valamennyi ügyfele részére.

A szerződés szüneteltetése (nem felmondása) esetén az összes értékelés megmarad. A cég összesített értékelésébe azonban csak az elmúlt 12 hónap értékelései számítanak bele, így a szerződéses jogviszony folytatása esetén a régebbi értékeléseket a rendszer nem veszi figyelembe, ennek megfelelően adott esetben a cég összesített értékelése is módosul.

Fel