AZ ÚJ TIMOCOM Messenger: a szállítmányozási ágazat hatékonyságának kiegészítő támogatása
Milyen előnyökkel rendelkezik a Road Freight Marketplace-be integrált Messenger?
Milyen előnyökkel rendelkezik a Fuvarbörzével integrált Messenger?
Paweł Rydelekkel, a TIMOCOM Lengyelország Projektkoordinátorával beszélgettünk a TIMOCOM Messenger ismételt bevezetéséről és fejlesztéséről a Road Freight Marketplace-en belül.
Miért döntött a TIMOCOM úgy, hogy egy kis szünet után ismételten visszaállítja a kommunikátort?
Paweł: Az üzenetküldő csatorna visszaállítására vonatkozó döntés válasz volt a dinamikusan változó piaci igényekre és felhasználóink igényeire. A szállítmányozási ágazat digitalizációja egyre gyorsuló folyamat, ezzel együtt pedig növekszik a hatékony és rugalmas kommunikáció szerepe is. Előző kommunikátorunk egy ponton már nem tudott megfelelni ezeknek a növekvő követelményeknek, ezért úgy határoztunk, hogy teljes egészében átalakítjuk ezt az eszközt. Egy olyan megoldást akartunk létrehozni, amely nem csupán megfelel a folyamatosan fejlődő szabványoknak, hanem teret enged a további fejlődésnek is.
Milyen változások jelentek meg a frissített TIMOCOM kommunikátorban az előző változathoz képest?
Paweł: A TIMOCOM új kommunikátora az alapoktól kezdve a modern technológia alapján került megtervezésre, ami lehetővé teszi az eszköz funkcionalitásának a felhasználók igényei szerinti fejlesztését. Megváltozott az eszköz felülete is, amely mostantól intuitívabb és megfelel az aktuális tervezési irányelveknek. Számos funkcióval egészítettük ki, mint például a gépelés jelzése, reakciók, olvasási visszajelzés és pop-up értesítések. A csevegőablakban lehetőség van a releváns dokumentumok Word-, Excel-, PDF- vagy JPG-formátumban történő megosztására. Az említett funkcióknak köszönhetően a kommunikáció átláthatóbbá és kényelmesebbé válik.

És ami még fontosabb, hogy az új technológia óriási lehetőségeket kínál számunkra a további fejlődésre. Ez már nem egy statikus eszköz, hanem egy olyan megoldás, amely a logisztikai és szállítmányozási ágazat változó igényeivel együtt fejlődik.
Miként válik a TIMOCOM Messenger nélkülözhetetlen kommunikációs eszközzé a szállítmányozás és logisztika területén? Milyen előnyökkel rendelkezik az e-mailes vagy telefonos kommunikációval szemben?
Paweł: A TIMOCOM Messenger természetes választás egyre több felhasználó számára, különösen azok számára, akik hozzászoktak a közösségi médiában működő üzenetküldő alkalmazásokhoz. Ez egy kényelmes, gyors és intuitív eszköz, amely egyesíti az ad hoc telefonhívásokat a megállapodásoknak az e-mailes levelezésre jellemző dokumentálásával.
A TIMOCOM Messenger ezen kívül központosítja a kommunikációt – az adott rakományajánlatra vonatkozó valamennyi egyeztetés egy helyen megtalálható, ami megkönnyíti az ügyek kezelését. Ez jelentős egyszerűsítést jelent, különösen ebben az iparágban, ahol a gyors válaszadás kulcsfontosságú.

További előnye a biztonság. Minden üzenet védelme megfelel a legmagasabb TIMOCOM Marketplace szabványoknak, minek köszönhetően a felhasználók biztosak lehetnek adataik bizalmas kezelésében. Fontos továbbá az integráció is – a kommunikátor kapcsolódik a Fuvarbörzéhez, ami lehetővé teszi a gyors átmenetet az egyeztetésektől a cselekvéshez.
Milyen terveik vannak a közeljövőben a TIMOCOM Messenger fejlesztése terén?
Paweł: A TIMOCOM Messenger egy olyan projekt, amelyet folyamatosan fejleszteni fogunk. Az elkövetkező hónapokban több új funkció bevezetését tervezzük, amelyek még inkább megkönnyítik a felhasználók munkáját. Először is, bevezetjük az üzenetek fájlba történő exportálásának lehetőségét, ami lehetővé teszi a beszélgetésen archiválását. Másodszor, létrehozzuk az üzenetek keresési és szűrési funkcióját, az adott információk könnyebb megtalálása érdekében.
A program alapvető elemévé válik majd az üzenetek automatikus fordítása is. A Marketplace-ünk számos különböző nyelvet támogat, ezért szeretnénk maximálisan megkönnyíteni a különböző országokból származó felhasználók közötti kommunikációt. Ezt követően beiktatjuk az e-mailben érkező értesítéseket, hogy egyik felhasználónk sem maradjon le egy üzenetről sem.
Az említett módosítások válaszként szolgálnak felhasználóink igényeire, amit már most megerősítenek a lengyelországi és nyugat-európai ügyfeleinktől érkező első visszajelzések.
Befejezésképpen, mit szeretne üzenni a Fuvarbörze felhasználóinak?
Paweł: Arra kérjük Önöket, hogy próbálják ki az új TIMOCOM Messenger-t, és a gyakorlatban teszteljék az általa nyújtott lehetőségeket. Az Önök véleménye rendkívül fontos számunkra, és segítségül szolgálnak számunkra abban, hogy ezt az eszközt még jobban az Önök igényeihez igazítsuk. Próbálják ki, és küldjenek nekünk visszajelzést! Együtt egy olyan eszközt hozhatunk létre, amely tényleges támogatást fog biztosítani Önöknek a mindennapi munkájuk során.
Tudjon meg többet a kommunikátor működéséről:
Próbálja ki most a TIMOCOM Messengert és ossza meg velünk észrevételeit! Az Önök észrevételei kulcsfontosságúak az eszköz további fejlesztése szempontjából.
Ön még nem TIMOCOM ügyfél? Próbálja ki Európa vezető Fuvarbörzéjét akár 4 hétig ingyen és kötelezettség nélkül!