Hírek 05.09.2023
4

A TIMOCOM rendszerével növeli hatékonyságát a Horváth Rudolf Intertransport Kft.

Amrbus ügyvezető

 

A cég úgy tapasztalta, a TIMOCOM termékei támogatják a napi munkájukat a szabad kapacitások és fuvarajánlatok gyors és eredményes kezelésében.

A digitalizáció és a digitális eszközök folyamatos fejlesztése fontos volt a Horváth Rudolf Intertransport Kft. számára, hogy lépést tudjon tartani az ágazati trendekkel, hatékonyabbá tegye működését és a lehető legjobb módon szolgálja ki az ügyfeleit. Ebben lehetünk a partnereik 1999 óta.

A digitalizáció lényeges eleme a cég üzleti modelljének

Nem most, és nem is az elmúlt években kezdte a digitális átállást a Horváth Rudolf Intertransport Kft. – ez már a 2000-es években elkezdődött a cégnél. Fokozatosan vezették be és integrálták a fuvarozási és raktározási eszközöket, az informatikai rendszereket és digitális megoldásokat, és azóta is folyamatosan fejlesztik ezeket.

“Ennek az előrehaladó digitalizációnak számos oka volt” – magyarázza a vállalat vezetője, Horváth Rudolf. “Először is, a digitális eszközök bevezetése és fejlesztése lehetővé tette a hatékonyabb fuvar- és raktármenedzsmentet. A digitalizáció segített nekünk az üzleti folyamatok optimalizálásában, a produktivitás növelésében és az adminisztrációs terhek csökkentésében. Emellett a digitalizáció kulcsfontosságú a versenyképességhez és a piaci igények kielégítéséhez. Az iparágban a digitalizáció és az informatikai fejlesztések elengedhetetlenek lettek a hatékonyabb kommunikáció, a gyorsabb információáramlás és a rugalmasabb ügyfélkezelés szempontjából.”

A TIMOCOM digitális megoldásai 24 éve támogatják a Horváth Rudolf Intertransport Kft. célkitűzéseit

Horváth Rudolf Intertransport Kft. legrégebbi profilját 1999. december 6-án regisztrálták a TIMOCOM platformon. Ez a dátum jelentős mérföldkő volt a cég informatikai fejlődésében és az elektronikus árufuvarozási folyamatok bevezetésében.

“A TIMOCOM Marketplace segített nekünk a mindennapi munka során a szabad kapacitások és fuvarajánlatok gyors és eredményes kezelésében” – mondta Horváth Rudolf. “A platformnak köszönhetően könnyebben megtaláljuk a számunkra megfelelő fuvarokat, illetve a felmerülő szabad kapacitásainkat hatékonyan tudjuk kihasználni. Ezzel növelhetjük a tehergépjárműveink kihasználtságát és optimalizálhatjuk a fuvarozási folyamatokat”.

A Horváth Rudolf Intertransport Kft. a TIMOCOM platformon a fuvarkeresés funkciót használja leggyakrabban. Ennek az az oka, hogy folyamatosan keresik az új fuvarokat a szabad kapacitásaink kihasználásához. A fuvarkeresés lehetővé teszi számukra, hogy minél gyorsabban és minél gördülékenyebben találják meg a számukra releváns fuvarajánlatokat, így maximalizálva a tehergépjárműveik kihasználtságát és üzleti lehetőségeit.

A fejlesztések közül pedig a TIMOCOM platformon regisztrált cégek ellenőrzését és a megbízhatóságuk alapján adott értékeléseket tartják a legfontosabbnak, valamint azt, hogy a cégeket akár e szerint rangsorolják a rendszerben.

A fejlődés kulcsa a további digitalizáció és az alkalmazkodás a piaci igényekhez

Bár a vállalat a tavalyi évhez képest nagyobb visszaesést tapasztalt, és a jelenlegi piaci helyzet és a trendek alapján úgy vélik, 2025 körül lábal ki a gazdaság a recesszióból, továbbra is az állandó fejlődés mellett teszik le a voksukat.

Mint azt a cég vezetője elmondta, a Horváth Rudolf Intertransport Kft. folyamatosan tervez és kész fejlesztéseket végrehajtani a vállalat működésének további optimalizálása érdekében. Ennek egyik eleme az új raktári rendszer bevezetése, amitől azt várják, hogy még hatékonyabb segítséget nyújtson a raktárkapacitások kezelésében és a logisztikai folyamatok optimalizálásában.

“Emellett a GPS szolgáltatások további interfészének fejlesztését is tervezzük. Ez lehetővé teszi a pontosabb járműkövetést, az útvonaltervezés optimalizálását és az ügyfelek számára pontosabb és naprakész információk nyújtását a fuvarozási folyamatokkal kapcsolatban. E fejlesztések célja, hogy tovább növeljük a cég hatékonyságát, emeljük a szolgáltatás minőségét és naprakészen megfeleljünk az ügyfelek növekvő igényeinek a modern logisztikai piac dinamikájában.”

A Horváth Rudolf Intertransport Kft.

Első tehergépjárművüket 1986-ban vásárolták, és pár évvel később már nemzetközi szállítási feladatokat is vállaltak a Horváth Rudolf Intertransport Kft. tulajdonosai. A céget 1995-ben alapították, vállalkozásuk máig magyar tulajdonban van.

Horváth Rudolf és felesége, Horváthné Pók Erika vállalata ma már több mint 320 szállító járművet üzemeltet; logisztikai és egyéb célú ingatlanjaik alapterülete meghaladja a 110.000 négyzetmétert, cégük összesen 630 dolgozónak ad munkát.

Főbb tevékenységeik a nemzetközi szállítmányozás, logisztikai szolgáltatások széles köre és a személyszállítás. Négy magyarországi telephellyel és logisztikai központtal rendelkeznek, számos régiót és települést fednek le, ügyfeleik között helyi és nemzetközi vállalatok is megtalálhatók. 

Mivel a Horváth Rudolf Intertransport Kft. továbbra is kiemelkedő színvonalon kívánja kiszolgálni a partnereit, rendszeresen mérik saját teljesítményüket és vevőink elégedettségét egyaránt. Munkatársaik véleményét is meghallgatják, és támogatják a vállalat fejlesztésére irányuló kezdeményezéseket.

Céljuk a hosszútávon fenntartható és hatékony működés, ami biztosítja partnereiknek az elvárt minőségű szolgáltatást, kollégáink számára pedig a biztos hátteret, stabil munkahelyet.

 

Csatlakozzon Ön is a TIMOCOM Marketplace-hez még ma és próbálja ki az új funkciókat!

 

Legyen bennfentes az ágazatban

Rendszeresen releváns cikkeket, értékes szakértői értekezéseket és exkluzív felhasználói jelentéseket kaphat tőlünk.

 

Feliratkozás a hírlevélre

Fel