TIMOCOM 11.04.2023
4

A TIMOCOM segítségével ügyfeleinket a legjobb minőségben szolgálhatjuk ki

A Pluto Kft. csapata


A Pluto Kft. ügyvezetője fontosnak és hasznosnak tartja a TIMOCOM új funkcióit: a webes bejelentkezést, az interfészeket és az értékelést.

Láng Róbert, a Pluto Kft. ügyvezetője és tulajdonosa 2015-ben csöppent bele a fuvarozási iparágba szállítmányozóként. A Pluto Kft megvásárlásával "örökölte" a TIMOCOM előfizetést. A TIMOCOM rendszeréről hamar kiderült, hogy a cég erős támasza a fuvarszervezésben, olyan eszköz, ami a szakmában elengedhetetlen, ezért nem is volt kérdés, hogy folytatják az előfizetést. Azóta új funkciókkal bővült a rendszer, amivel szintén elégedett a Pluto Kft. – ezzel kapcsolatban Láng Róbert osztotta meg a tapasztalatait.

Ebben az iparágban fontos az újítások bevezetése, ezért is hasznosak az TIMOCOM interfészek

2022-év végén részt vettem a TIMOCOM ügyféltalálkozóján, itt hallottam az interfésszel kapcsolatos lehetőségekről. Mivel azonnal felkeltette az érdeklődésünket, a rendezvény után kezdeményeztünk egy megbeszélést a TIMOCOM csapattal” – árulta el Láng Róbert. Jelenleg Pluto Kft. a rendszer implementálásán dolgozik.

A TIMOCOM interfész lényege, hogy segítségével az előfizetők elkerülhetik a kettős adminisztrációt. Az interfész ugyanis összeköthető a cég már meglévő vállalatirányítási szoftverével, a kettő kommunikál egymással. Így elég csupán a vállalat saját programjában dolgozni, majd szinte egy gombnyomással minden adat átkerül a TIMOCOM rendszerébe is, és fordítva. Az interfész további előnye, hogy rengeteg időt takarít meg, mivel a munkatársak helyett képes figyelni a fuvarajánlatokat.

Számunkra lényeges az innováció, a korszerű megoldások alkalmazása; mindig szeretünk az elsők között lenni az újítások kipróbálásában. Ebben az iparágban ez különösen fontos” – hangsúlyozta Láng Róbert. “Ha egy új rendszert vezetünk be, és az jól működik, akkor azzal jelentős versenyelőnyre tehetünk szert, mivel előfordul, hogy a konkurencia csak sokkal később fogja használni.

A Pluto Kft. célja az, hogy maximálisan kihasználja a TIMOCOM által nyújtott interfészes lehetőségeket. 

Népszerű kényelmi megoldás a webes bejelentkezés

A kezdetek óta filozófiánk, hogy ügyfeleinket a legmagasabb minőségben tudjuk kiszolgálni. Értem itt ezalatt a rugalmasságot, hatékonyságot és a biztonságot” – mondta Láng Róbert. “Korábban már használtuk a tabletes előfizetéseket, hiszen kollégáinknak szükségük volt arra, hogy a rendszert akár home office-ban, akár ügyeleti időben is használni tudják, amikor nincsenek fizikálisan az irodában.

A Pluto Kft.-nél remek ötletnek tartják a TIMOCOM részéről a felhasználóhoz kötött webes bejelentkezést, ez ugyanis nagymértékben segítette 2023 januárjától a munkájukat. Egyetlen előfizetéssel igény szerint jelentkezhetnek be a cég munkatársai asztali gépről, tabletről vagy mobiltelefonról is, ez pedig rendkívül rugalmassá teszi a feladatok elvégzésének módját. 

Az értékelés funkció is nagyon fontos és hasznos

Az értékelés funkcióról egy TIMOCOM-rendezvényen hallottak első ízben a Plutónál. Az értékelések is segítenek abban, hogy a cég releváns információkat kapjon a leendő ügyfelekről és alvállalkozókról. 

Nem olyan régen felkeresett bennünket egy ügyfél, hogy áruljuk el, hogyan lehet nekünk 166 csillagunk. Hogyan szereztük őket? Hogy lehet nekünk ebből ilyen sok?” – mondta Láng Róbert. “Ekkor kezdtünk el vele komolyabban foglalkozni, és ekkor lett szempont, hogy fuvareladásnál vagy fuvar vállalásnál a csillagokat fontos szempontként kezeljük. A csillagok mögött pozitív visszajelzés van. Az üzletben prioritást élveznek a több csillaggal rendelkező vállalkozások, akár arról van szó, hogy kinek vállal el megbízást a Pluto Kft., akár arról, hogy melyik alvállalkozónak ad ki feladatokat.”

Azért sem mindegy, kivel köt üzletet a cég, mert sok a külföldi megbízásuk, amiket saját autóval bonyolultabb és drágább megoldani, mint egy megbízható, leinformálható külföldi alvállalkozóval. “Úgy tapasztaltuk, hogy a külföldi TIMOCOM előfizetők sokkal nagyobb számban használják az értékeléseket, mint a magyarok.” – magyarázta Láng Róbert. 

Végeztünk is erre vonatkozóan egy kisebb vizsgálatot, ami ezt megmutatta. Úgy gondolom, a csillagok sokkal gyorsabban adnak választ arra a hangsúlyos kérdésre, hogy: merjünk-e egy a cégtől munkát vállalni, mint a régi klasszikus módszerek – például 3 referencia bekérése, vagy a cég pénzügyi helyzetének ellenőrzése különböző fizetős felületeken.

A megújult fuvarmegbízások felületéről is pozitív módon nyilatkozott a Pluto Kft. A kollégák visszajelzése alapján sokkal átláthatóbb, egyszerűbb és gyorsabb a használata. Ha egy 1-5-ig terjedő skálán kellene értékelniük, akkor csillagos ötöst adnának rá.


Csatlakozzon a TIMOCOM Marketplace-hez még ma és próbálja ki az új funkciókat!



Legyen bennfentes az ágazatban

Rendszeresen releváns cikkeket, értékes szakértői értekezéseket és exkluzív felhasználói jelentéseket kaphat tőlünk.

 

Feliratkozás a hírlevélre

Fel