Sajtóközlemények

Itt talál aktuális sajtóinformációkat a TIMOCOM-ról, ügyfeleinkről és az iparágról, különböző témákban.

A logisztika akkor ideális, ha minden gördülékenyen zajlik, hiszen csakis akkor ideális minden centiméteren az idő- és térkihasználtság a supply chainen belül. Annak érdekében, hogy ez sikerüljön, nemcsak arra van szükség, hogy a szolgáltatás egyes elemei – például a szállítás, az átcsomagolás vagy a raktárlogisztika – megfelelően kapcsolódjanak egymáshoz, éppen olyan fontos az is, hogy a folyamatokat a vállalaton túlmutatóan is átfogóan tudjuk megtervezni, irányítani és ellenőrizni. Valós időben A lehető legátláthatóbb módon.

Tovább olvasom >

Legyen az fuvarozó vagy diszpécser, sofőr vagy irodai dolgozó: a munka és az alvás egyensúlya minden ember számára fontos. De a munkát és a lefekvési időt különösen nehéz összehangolni azokban a szakmákban, ahol az emberek különböző műszakokban dolgoznak. Ennek fontosságával mindenkinek tisztában kell lennie.

Tovább olvasom >

Ugyan még hat hét van karácsonyig, de a szezonális üzletág máris rákapcsolt – a húsvétra. A raktárak kihasználtsága hamarosan eléri a maximumot, alig vannak már szabad raktárterületek. Úgy tűnik, hogy rövid- és középtávon alig lehet raktárterületet találni. A megfelelő szolgáltató felkutatása rengeteg időt vesz igénybe, és az idő pénz. Nem lenne észszerű egy olyan alkalmazás, amely egyszerűen összehozza a raktár- és logisztikai területek szolgáltatóit és a potenciális igénybevevőket? Egyetlen kattintással?

Tovább olvasom >

Egy lassuló gazdaságban, a szállítmányozás piacán, amelyet a bevételcsökkenés és az alacsony likviditás jellemez, az expressz szállítmányozás a saját útját járja, és úgy készül a recesszióra, hogy közben nem mond le arról, hogy továbbra is befektessen a járműflottába. Szakterületünk éves konferenciája immár ötödszörre kerül megrendezésre, folytatván a 2018-ban megszakított tradíciót.

Tovább olvasom >

TIMOCOM fuvarpiaci barométer: a német szállítmányozási szektor 2019 harmadik negyedévében kevesebb megrendelést regisztrált az előző évhez képest. A leszálló trend mindazonáltal megállt - a piac az előző évi szint 94%-ára tornázta fel magát.

Tovább olvasom >

Az IT- és adatspecialista újratervezi piaci stratégiáját Lengyelországban, és jelenlétének megerősítését egy új központi székhellyel hangsúlyozza ki. Ezzel még nagyobb figyelmet irányít Lengyelországra, amely az európai logisztika digitális átalakulásának stratégiailag jelentős piaca.

Tovább olvasom >

A blokklánc manapság divatos téma, egy olyan hívószó, amely gyakran merül fel a logisztikai és szállítási ágazatban. Miről is van szó ténylegesen?    


Sidsel Rytter Løschenkohl kifejti: „A blokklánc-technológia alapvetően egy olyan peer-to-peer hálózat, amely információk tárolását, megosztását és kezelését teszi lehetővé”. Ez a hálózat közvetítők, azaz megbízható harmadik felek nélkül működik Minden egyes lépést az összes résztvevőnek együttesen kell ellenőrizni. Egy lezárt lépést nem lehet megváltoztatni vagy más módon manipulálni. A mögötte álló technológia magas fokú biztonságot és nyomonkövethetőséget garantál. 

A „blokklánc” kifejezést gyakran hallani a pénzügyi szektorral összefüggésben. 

Mi a helyzet az ellátási lánccal?   

Tovább olvasom >

Az Európa Tanács ezzel a nappal a nyelvi sokszínűség megőrzéséhez kíván hozzájárulni Európában, tudatosítani szeretné az emberekben a nyelvtudás előnyeit, törekszik az egyéni többnyelvűség elősegítésére, és ösztönözni kívánja az európaiakat az egész életen át tartó nyelvtanulásra. Az akciónapot 2001-ben, a Nyelvek Európai Évében vezették be. Azóta sok minden megváltozott, mindenekelőtt digitálisan.

Tovább olvasom >

A közúti fuvarozók régóta használnak olyan informatikai eszközöket, mint a TMS vagy az elektronikus útdíjrögzítő. Az EDI útján történő adatátvitel már évek óta létezik, de a közúti árufuvarozást végző vállalatoknak csak 35%-a használja. Ma a szállítmányozók és megbízóik olyan újgenerációs programokat és rendszereket használnak, amelyek okostelefonon is elérhetők, és forradalmasítják az érintett cégek működésének módját.

Tovább olvasom >

A mai európai közúti árufuvarozási vezető Anthony Valentine közel 30 éve tevékenykedik a szállítmányozás területén. Négy évvel ezelőtt, sokéves kollégáival együtt, a nemzetközi légi és tengeri árufuvarozás mellett felépítette a multimodális szállítási szolgáltatók Cargo Overseas európai közúti fuvarozási részlegét. Nem utolsósorban az erős csapatának köszönhetően a kapitány mutatja az új menetirányt a viharos Brexit-tengeren. 

Tovább olvasom >

Új idők az értékláncok számára. A logisztikai események láncolata kimeríthetetlen adat- és információárammá válik. Az együttműködésen alapuló értékteremtési folyamatok összekötő elemévé. Üdvözöljük a digitális világban. Aki részese kíván lenni a digitális transzformációnak, annak elsősorban egy dologra van szüksége: egy semleges, cégen átívelő rendszerre, amely egyszerűen és biztonságosan összekapcsolja az érintett partnereket és folyamataikat az értéklánc komplex hálózati struktúráiban. 

Tovább olvasom >

A nagy és a kis, illetve közepes fuvarozó és logisztikai cégek digitalizációjának szintje között még mindig nagy a szakadék. Míg a logisztikai óriások már régóta digitálisan működnek, addig a kis és közepes fuvarozó cégek általában nem engedhetik meg maguknak egy komplex szoftver beszerzését. Mire van szükség a piaci igények és trendek követéséhez, és a szakma nagyjaival való versenyképesség megtartásához?

Tovább olvasom >

Sajtókapcsolat:

+49 211 88 26 69 53

+49 211 88 26 59 24

presse@timocom.com

Fel

Hozzájárulok, hogy az oldal elemzésekhez, személyre szabott tartalmakhoz és hirdetésekhez sütiket használjon. Tudjon meg többet